Hah hah!
Als de gitaar wat trebly klinkt kun je misschien de tone pot van de gitaar iets dicht draaien. Anders even wat hoog weghalen bij de versterker.
Nieuwe pickups erin doen hoeft echt niet hoor en zou ik in jouw geval ook zonde vinden.
Hah hah!
Als de gitaar wat trebly klinkt kun je misschien de tone pot van de gitaar iets dicht draaien. Anders even wat hoog weghalen bij de versterker.
Nieuwe pickups erin doen hoeft echt niet hoor en zou ik in jouw geval ook zonde vinden.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
He's the man dude!
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
ik als man, weliswaar zonder vrouw, maar met vriendin samenwonend.. zou die kasten nooit en te nimmer in mijn woonkamer willen..
compensatie van iets anders?![]()
Guitars -> Pedals -> Amps
Ja ze staan gewoon in de huiskamer.
Dat wil zij mij ook doen geloven
it's nothing but love. Ik heb geen grote bek nodig, gelukkig.
Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde willen.
Ik snap jou situatie wel hoor, jij bent de baas maar zij heeft het voor het zeggen.
Misschien, zul je nooit achter komen. Is ook niet iets waar ik me druk om hoef te maken. Ben ook maar een klein ventje.
Enniewee,
het A cabinet gaat er uit, zaterdag word deze al opgehaald. En raad eens wat, ze heeft me niet eens gedwongen. Tenminste, dat doet ze me geloven.
Succes met jullie 0,5 watt huiskamer ampjes die vast ook heeeeel hard kunnen enzo.![]()
Favorieten/bladwijzers