Als je per se een wahwah met blend-knop wilt, of sowieso uitgebreide instellingen, zou je kunnen kijken naar de Moog MF-101 Low Pass. Maar goed, daar moet je dan wel €300 voor over hebben als je een expressiepedaal erbij neemt.
Als je per se een wahwah met blend-knop wilt, of sowieso uitgebreide instellingen, zou je kunnen kijken naar de Moog MF-101 Low Pass. Maar goed, daar moet je dan wel €300 voor over hebben als je een expressiepedaal erbij neemt.
een blend knopje.. dat kan toch ook met appart klein pedaaltje. Gewoon een effect loop waarvan je dry/wet kunt instellen van de pedalen die in de loop staan.
zoiets als dit: http://www.thegigrig.com/acatalog/Th...g_Wet_Box.html
en dan gewoon zelf bouwen of laten bouwen, zodat de prijs voor zoiets ook nog beetje redelijk blijft, kun je zelfs nog exp pedaal instoppen om de wet dry ook met je voet te bedienen, maar das voor een wah wah in de loop natuurlijk beetje nutteloos.
is die Ibanez goed dan?
Die wetbox lijkt me een slim idee.
Wel lekker typisch dat ik altijd als ik net een bestelling heb geplaatst bij newtone weer een ander projectje vind.
Ik zal eens zoeken naar een schema. Bedankt voor het idee!
zoek de D-T foutOorspronkelijk geplaatst door dunnoaname
Et voila:
Heb nu ook alles netjes in een showmaster. Wilde dit al een hele tijd, omdat er tijdens optredens steeds voorzichtig gedaan moest worden met mijn pedalboard. Nu kan hij ook gewoon op zn kant staan en kunnen er dingen bovenop gezet worden.
Wel behoorlijk wat zwaarder dan een tas, maar goed. Werkt wel een stuk fijner.
Ik ben er bij mee!
Favorieten/bladwijzers