Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1046 van 1214 EersteEerste ... 46546946996103610441045104610471048105610961146 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.451 t/m 10.460 van 12136
    Senior Member

Standaard

Haha dan zullen ze wel overuren draaien bij DAP
    Hier staat nu een Showmaster 24 naast me, als hij af is komt er wel ff een piccie
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Speelt zo lekker en ik moet niet tapdansen ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Ik heb net een Showmaster 24 case binnen gekregen, niet voor mezelf! Maar voor een gitarist hier uit de buurt. Die wou een pedalboard, en vond hoe ik dat deed prachtig!

Als die af is show ik hem wel ff.
    ah ok! Cool!
    Ben benieuwd.

@ Tims: Waarom heb je een sticker over de TB led van je malekko? Vind je hem te fel?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    @ Tims: Waarom heb je een sticker over de TB led van je malekko? Vind je hem te fel?
    Ik heb de buffer altijd aanstaan, dus ik heb niks aan die led. Ik dacht toen ik hem net had de hele tijd dat hij aan stond terwijl het alleen die led was. Niet handig als je bij optredens per ongeluk je delay aanzet op verkeerde momenten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik heb de buffer altijd aanstaan, dus ik heb niks aan die led. Ik dacht toen ik hem net had de hele tijd dat hij aan stond terwijl het alleen die led was. Niet handig als je bij optredens per ongeluk je delay aanzet op verkeerde momenten
    ach so!
    Heb dat probleem totaal niet, maar misschien ook wel doordat ik de delay vrij dominant in de mix hebt, waardoor ik ook wel hoor dat hij aan of uit staat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    ach so!
    Heb dat probleem totaal niet, maar misschien ook wel doordat ik de delay vrij dominant in de mix hebt, waardoor ik ook wel hoor dat hij aan of uit staat.
    Ik gebruik m'n delay ook vrij vaak als een soort van reverb, als je jezelf dan niet goed hoort heb je het niet meteen door als het pedaal aan staat. Met U2-achtige of solo delays heb ik het wel door.

Senior Member

Standaard

Heb net mn pedalboard uitgerust met zo'n lava kit. Vergt wel wat kunde om de core goed te doorprikken, maar het resultaat mag er zijn. Onlangs ook een mojo vibe op de tegen een goede prijs gekocht bij een vriendelijke effectenfanaat die geld nodig had voor een reis.
    Er komt binnenkort ook nog een TS808-achtige (MJM phantom overdrive)
    (en dan heb ik nog zo'n gat over dat ik niet leeg kan laten, maar kan momenteel niet bedenken wat ik nog 'nodig' heb)
    Op de bovenste rij is (buiten de externe batterijen) wat spul dat ik meestal niet gebruik; een flower booster (klinkt zowat identiek an de picoso) een buffer, een channel switcher en een patch box. Met de batterijen voed ik de twee londons

Deze effecten zijn vervangen:
    delay door de memoryman, fuzz door de londons, en hyperpak door de phantom.

De equalizer gebruikte ik alleen voor zijn leuke buffer, maar daar heb ik nu die aparte buffer voor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunnoaname
    Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat iemand die blijkbaar nu de middelbare school afrond het voor elkaar krijgt om 4 fouten met de d's en t's te maken binnen een enkele post.
    zoek de D-T fout

Senior Member

Standaard

netjes! hoe bevalt de Memory man met hazarai? en welke Fulltone wah is het precies?
    ben ook nog op zoek naar een goede wah

Senior Member

Standaard

Op vlak van functionaliteit en handigheid krijgt de hazarai van mij een dikke tien!
    Veel tonale mogelijkheden, en stuk of 9 presets om op te slaan! De coolste functie vind ik is die met + reversed, waarbij je bij het inhouden van de tap switch tot 6 seconden reversed delay kan laten (terug)afspelen.
    Ik moet wel vermelden dat hij een beetje hoog bijgeeft aan je signaal, indien je een schel signaal instuurt (bij bepaalde omstandigheden). Dit is natuurlijk niet altijd goed, en daarom krijgt hij van mij een 7.5 Bij mij is dit gelukkig nog niet erg storend.
    Het ligt niet aan de voeding, en ga binnenkort wat spelen met verschillende impedanties (een de-buffer ervoor enzo, dat hoog wat weg laten 'tonesucken') om het misschien te verhelpen.

De wah is een fulltone clyde deluxe. Een fijne wah die je wat verschillende modes geeft. Toch zou ik op mijn wah's een soort blend knop willen hebben om de mate van subtieliteit van het effect in te stellen (ik weet niet of dit al gedaan is bij bepaalde modellen)

Indien je geinteresseerd bent in de hazarai, raad ik je aan om hem ergens te gaan proberen met je gear. Indien hij geen schelle interactie geeft is het echt een super tof pedaal.
    Als je een wah zoekt waar je veel aan kan tweaken, kijk eens naar de real mccoy6 ( dacht ik, ze hebben er in ieder geval een met belachelijk veel versatiliteit, kdacht dat het een van de blauwe modellen was.)
    En anders gewoon kwestie van eentje vinden die goed werkt met je andere gear he
    Laatst gewijzigd door bloodgulge2; 1 juli 2010 om 00:10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunnoaname
    Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat iemand die blijkbaar nu de middelbare school afrond het voor elkaar krijgt om 4 fouten met de d's en t's te maken binnen een enkele post.
    zoek de D-T fout

Senior Member

Standaard

die fulltone clyde deluxe daar hoor je veel goede dingen over, moet ik eens gaan testen...hij is wel behoorlijk aan de prijs

vind je hem te subtiel dan? of juist niet subtiel genoeg? op veel wahs kun je toch de mate van sweep instellen?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten