Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1047 van 1214 EersteEerste ... 47547947997103710451046104710481049105710971147 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.461 t/m 10.470 van 12136
    Senior Member

Standaard

Als je per se een wahwah met blend-knop wilt, of sowieso uitgebreide instellingen, zou je kunnen kijken naar de Moog MF-101 Low Pass. Maar goed, daar moet je dan wel €300 voor over hebben als je een expressiepedaal erbij neemt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barend Bekijk bericht
    die fulltone clyde deluxe daar hoor je veel goede dingen over, moet ik eens gaan testen...hij is wel behoorlijk aan de prijs

vind je hem te subtiel dan? of juist niet subtiel genoeg? op veel wahs kun je toch de mate van sweep instellen?
    Ik vind over het algemeen zowat alle wah's te overdreven, bij deze valt het nog mee. Kan ook aan mijn andere gear liggen. Ik heb inderdaad wat trimpots in de wah denk ik, die moet ik nog eens bekijken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunnoaname
    Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat iemand die blijkbaar nu de middelbare school afrond het voor elkaar krijgt om 4 fouten met de d's en t's te maken binnen een enkele post.
    zoek de D-T fout

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Als je per se een wahwah met blend-knop wilt, of sowieso uitgebreide instellingen, zou je kunnen kijken naar de Moog MF-101 Low Pass. Maar goed, daar moet je dan wel €300 voor over hebben als je een expressiepedaal erbij neemt.
    Dat is een beetje overkill voor mijn budget en plaats op het board, maar ik kan me inbeelden dat het goed spul is!
    En ook, het is een effect wat ik normaal niet veel gebruik.
    Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat iemand die blijkbaar nu de middelbare school afrond het voor elkaar krijgt om 4 fouten met de d's en t's te maken binnen een enkele post.
    zoek de D-T fout

Senior Member

Standaard

een blend knopje.. dat kan toch ook met appart klein pedaaltje. Gewoon een effect loop waarvan je dry/wet kunt instellen van de pedalen die in de loop staan.
    zoiets als dit: http://www.thegigrig.com/acatalog/Th...g_Wet_Box.html

en dan gewoon zelf bouwen of laten bouwen, zodat de prijs voor zoiets ook nog beetje redelijk blijft, kun je zelfs nog exp pedaal instoppen om de wet dry ook met je voet te bedienen, maar das voor een wah wah in de loop natuurlijk beetje nutteloos.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloodgulge2 Bekijk bericht
    Ik vind over het algemeen zowat alle wah's te overdreven, bij deze valt het nog mee. Kan ook aan mijn andere gear liggen. Ik heb inderdaad wat trimpots in de wah denk ik, die moet ik nog eens bekijken.
    Dan moet je de Ibanez WH-10(v2) eens proberen!

Senior Member

Standaard

is die Ibanez goed dan?

Senior Member

Standaard

Die wetbox lijkt me een slim idee.
    Wel lekker typisch dat ik altijd als ik net een bestelling heb geplaatst bij newtone weer een ander projectje vind.
    Ik zal eens zoeken naar een schema. Bedankt voor het idee!
    zoek de D-T fout

Senior Member

Standaard

Et voila:

Heb nu ook alles netjes in een showmaster. Wilde dit al een hele tijd, omdat er tijdens optredens steeds voorzichtig gedaan moest worden met mijn pedalboard. Nu kan hij ook gewoon op zn kant staan en kunnen er dingen bovenop gezet worden.
    Wel behoorlijk wat zwaarder dan een tas, maar goed. Werkt wel een stuk fijner.

Ik ben er bij mee!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Ik ben er bij mee!
    Mooi!

Maak je nog wel een afdakje boven je stekkerdoos? Dit is vragen om problemen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Mooi!

Maak je nog wel een afdakje boven je stekkerdoos? Dit is vragen om problemen...
    thanks!

Een afdakje heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Meestal lag de stekkerdoos zelfs naast de pedalenplank, maar ik denk dat ik je advies ga opvolgen.
    Zul je net zien dat het nu een keer mis gaat.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten