Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 569 van 1797 EersteEerste ... 6946951955956756856957057157961966910691569 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.681 t/m 5.690 van 17961

Standaard

Rutger zegt ook niet dat het niet bindend is, hij zegt alleen dat de controle erop nogal tegenvalt. Snap ik ook wel. Ik heb zelf ook wel wat rotzooi verkocht via marktplaats en soms gebeurde het nog wel dat iemand zijn bod ineens terugtrok nadat ik het bod geaccepteerd had. Het kon mij toen weinig verrekken, ook al wist ik dat het eigenlijk niet mocht. Marktplaats en vooral Ebay hebben hier waarschijnlijk dagelijks wel mee te maken en ik snap ook wel dat zij ook geen zin om steeds accounts te bannen op dit soort minuscule incidenten.

Feit is wel dat je je bod, of het nou op ebay of op marktplaats is, tegen acceptering niet teruggetrokken kan worden en dat je wettelijk aan je koop vastzit.

De ene verkoper maakt er echter een groter probleem van dan de andere

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    Rutger zegt ook niet dat het niet bindend is, hij zegt alleen dat de controle erop nogal tegenvalt. Snap ik ook wel. Ik heb zelf ook wel wat rotzooi verkocht via marktplaats en soms gebeurde het nog wel dat iemand zijn bod ineens terugtrok nadat ik het bod geaccepteerd had. Het kon mij toen weinig verrekken, ook al wist ik dat het eigenlijk niet mocht. Marktplaats en vooral Ebay hebben hier waarschijnlijk dagelijks wel mee te maken en ik snap ook wel dat zij ook geen zin om steeds accounts te bannen op dit soort minuscule incidenten.

Feit is wel dat je je bod, of het nou op ebay of op marktplaats is, tegen acceptering niet teruggetrokken kan worden en dat je wettelijk aan je koop vastzit.

De ene verkoper maakt er echter een groter probleem van dan de andere
    Marktplaats is géén veiling, dus kan je je terugtrekken als je wilt.

Standaard

oeps, de regels nog een doorgekeken en je hebt gelijk

SORRY SORRY SORRY en neem mijn post niet te serieus

Standaard

Ebay is behoorlijk lam als je als koper je recht probeert te halen, ik had twee jaar geleden een Ibanez Tubeking 'gewonnen' voor 20 euro, krijg ik een mailtje van die meneer dat ie dat te weinig vond en of ik even 100 euro extra wou aftikken!, afijn ik ebay gemaild met het verhaal, krijg ik bericht terug dat de verkoper net nieuw is op ebay en het allemaal nog niet zo goed weet, waarop ik ze wees op de overeenkomst die je dien te lezen en ondertekenen als je 'lid' wordt, ik heb nooit geen reactie meer gehad van ebay..

Standaard

DAt bedoel ik dus

Standaard

Hoe dan ook blijft in zo'n situatie de gebruikswaardering wel een handige tool. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar voordat ik iets koop bij een bepaalde Ebayer, lees ik altijd eerst de laatste comments. Als er me te veel negatief zijn, haak ik af.

Senior Member

Standaard

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=127746

Check ook zijn andere 3 advertenties.
    Zulke dure gitaren allemaal tegelijk te koop gezet; woonplaats in het buitenland; rare spelling ("mer foto'smailen aub ice tea sb")...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=127746

Check ook zijn andere 3 advertenties.
    Zulke dure gitaren allemaal tegelijk te koop gezet; woonplaats in het buitenland; rare spelling ("mer foto'smailen aub ice tea sb")...
    Op zich niets mis mee qua spelling, behalve dat hij een "e" en een spatie vergeten is. Verder staat er gewoon (Pickwick) ice-tea sun-burst

Wat wel opmerkelijk is, is dat de foto's van JP stingray zijn uit Heerlen zijn.
    Kan ook JP zelf zijn, die het eens met een andere naam en woonplaats probeert.

Standaard

http://link.marktplaats.nl/358914176

of de tip van de eeuw..geen idee
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/358914176

of de tip van de eeuw..geen idee
    Op zo'n moment vraag je jezelf soms echt af:"Waarom speel ik (ook) geen bas?"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten