Hoe kom je erop.![]()
Geile oplossing!
Net even wat SCREWs afgeleverd om de brug te kunnen monteren.
true zelfbouw spirit
ziet er heel goed uit en je vrouw heeft gelijk, daphne blue rocks
[/QUOTE]
Goeie oplossing...mooie slagplaat ook!
![]()
To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Zo, wat een strak resultaat!
Body zit inmiddels in de celluloseprimer, ik kon het niet laten om de hardware er even op te schroeven...
Zaterdag met de kolomboor van Toneblo de stringthrough gaten erin mikken.
En het wordt toch maar Sonic Blue i.p.v. Daphne Blue.
Mijn knutsel pagina:
Laatste update:
Body staat nu lekker sonic blue te wezen, en de eerste 2 lagen nitro lak zitten er ook al op. Gisteren tijdens Chili - Brazillië de boel lichtjes opgeschuurd met 600 grit. Vanavond doe weer 2 lagen lak, en na het fijnschuren ga ik op vakantie. Helaas kan ik dan 2 weken niks doen, behalve de lak uit laten harden.
Ik zou Sonic Blue niet erg aanraden voor beginners (zoals ik). Het is een erg lastige en besmettelijke kleur om je eerste projectje mee af te werken. Echt iedere natte scheet zie je onherroepelijk terug. Een tip voor geïntersseerden: Zolang er nog geen blanke lak opzit, NIET AANRAKEN !!!
Tortoise slagplaat is inmiddels vervangen door eentje in vintage white. Dit geeft toch meer de retro vibe die ik in gedachten had. En verder is het wachten tot ik ergens een leuk setje pickups weet te scoren.
![]()
Mijn knutsel pagina:
miljaar man, dat is one sexy tele
ik onderdruk nu al een tijdje de drang om zelf een tele te gaan bouwen maar dit soort pics gaan me toch doen zwichten
Favorieten/bladwijzers