Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1044 van 1214 EersteEerste ... 44544944994103410421043104410451046105410941144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.431 t/m 10.440 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Hoe lang was de wachttijd op mijn sho kloon? hehe

Naja, analogman maakt inderdaad gewoon goed spul. En het is inderdaad vrij duur helaas... Ik moet nog ff kijken wat mijn goedkope vervanger nou wordt...
    RAT + Reutz mod? Binnenkort te koop zodra ik mijn dure BoR heb!
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

hehe, wie weet:P
    Maar ik zit ook al te azen op een supercharched OD van catalinbread. Nog ff kijken dus...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    hehe, wie weet:P
    Maar ik zit ook al te azen op een supercharched OD van catalinbread. Nog ff kijken dus...
    Neem dan een DLS....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

SC OD is ook wel erg vet hoor, stukje strakker en moderner dan een DLS. Maar net wat je lekker vindt
    Denk overigens dat een DLS in combinatie met een JTM45 wellicht wat erg los en bassig wordt.

Even off-topic @ Jeroen en Pim: Ik heb de Gretsch Maak er binnenkort wel een draadje over met foto's en shizzle.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    SC OD is ook wel erg vet hoor, stukje strakker en moderner dan een DLS. Maar net wat je lekker vindt
    Denk overigens dat een DLS in combinatie met een JTM45 wellicht wat erg los en bassig wordt.

Even off-topic @ Jeroen en Pim: Ik heb de Gretsch Maak er binnenkort wel een draadje over met foto's en shizzle.
    white penguin?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    white penguin?
    Dat zou ik wel willen
    Het is een G5570, het Elliot Easton model uit de electromatic series. Je ziet ze betrekkelijk weinig eigenlijk, zijn ook maar voor een jaar of wat geproduceerd.

Senior Member

Standaard

Nog even over die DLS, volgens mij doet 'ie het beter op Fender(achtige) versterkers dan op Marshalls. In ieder geval klinkt 'ie ontzettend levenloos op m'n JCM800 Superbass. Mijn DS-2 daarentegen klinkt super ondanks van Boss

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    De Rawk-mode haalt net een beetje laag weg, werkt prima. De SCOD is het enige drivepedaal van Catalinbread dat ik echt niks vind. Eén sound, eigenlijk alleen bruikbaar op het brugelement. De DLS is veelzijdiger maar iets minder compressed, als dat is wat je zoekt.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    De Rawk-mode haalt net een beetje laag weg, werkt prima. De SCOD is het enige drivepedaal van Catalinbread dat ik echt niks vind. Eén sound, eigenlijk alleen bruikbaar op het brugelement. De DLS is veelzijdiger maar iets minder compressed, als dat is wat je zoekt.
    Ik zou een DLS nemen als ik het zo hoor Die SC OD klinkt een beetje te 80's

Standaard

DLS op 18V = jummie!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten