Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1043 van 1214 EersteEerste ... 43543943993103310411042104310441045105310931143 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.421 t/m 10.430 van 12136
    Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Een KOT is toch gewoon een veel te dure Marshall Bluesbreaker clone?
    Ghehe, da's je derde post op rij in dit topic waar je een voor nodig hebt om je post af te sluiten.
    Maar goed: het is natuurlijk een beetje een loze kreet om te weten op welk circuit een pedaal gebaseerd is. So what? Wordt er beweerd door de poster dat het het allerbeste pedaal ter wereld is? Claimt -ie dat het een origineel design is? Heb je de KOT al een keer gehoord? Of er een kloon van gebouwd?
    Laat eigenaars van pedalen met een hoge aanschafwaarde ook gewoon in hun waarde
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Heb ik gedaan en er was geen verschil. Maar dat kan natuurlijk volledig per amp en gitaar en kabel verschillen. Afgezien daarvan is het interessanter om een rijtje pedalen te nemen, daar je gitaar doorheen te jagen en dan de DT10 daarvóór te plaatsen en nog eens luisteren. Dan nog eens kijken of je het zo'n slecht buffer vindt.
    Ik heb niet gezegd dat ik t n slechte buffer vind

Mijn punt was: mijn gitaar/versterker/setup klinkt het mooist met alleen een kabel, maar dat is voor mij niet praktisch, aangezien stemmen en boosten voor mij onmisbaar is en de tonesuck wegvalt in de band.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RolandT Bekijk bericht
    Mijn bord was al heel lang ongewijzigd en nu toch een nieuw pedaal. Lang op gewacht maar eindelijk heb ik nu de KR Megavibe.

leuke bord, hoe kom je aan de megavibe? tweede hands gekocht?
    ik ben al een tijde op zoek naar de KR Doubler maar ze verschijnen nooit

Standaard

Haha wow best veel reacties gehad op m'n plank.. even proberen wat vragen te beantwoorden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus....Jij bent zeker tapdancer van beroep ofzo...
    Haha ja ik snap dat het er zo uit ziet, maar het is vooral dat ik gewoon graag zo veel mogelijk sounds tot m'n beschikking heb! Ik speel in een Funkrock/Acid-Jazz band, en speel af en toe ook voor toetsenist Ik gebruik dus de wah, phasers en fuzz/distortion pedalen het meest maar af en toe maak ik wat toffe synths-achtige sounds met de delays (voor Swellpad-achtige dingen) en natuurlijk de whammy.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    waarom eigenlijk 3 phasers en 2 chorusen?
    Één chorus is voor leslie simulatie, de andere gebruik ik voor typische 80's cleansounds. De phasers zijn allemaal totaal anders ingesteld; de Phase90 voor typische phase-sound, de PM7 voor een rotovibe-achtige sound (en af en toe voor heftige ringmod sounds) en de Behringer voor een hele droge, trage phase.. Mike Einzinger-achtige dingen zeg maar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regular_nelis Bekijk bericht
    Heb je ze allemaal in 1 keten liggen?
    Nee hoor, het grootste gedeelte is wel één chain. Maar alle delays en het delay/volumepedaal, reverb, loopstation en milkbox (voor soloboost) zijn in de effects loop geschakeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens af, hoe heb je de stroomvoorziening geregeld met 22 pedalen?
    Twee One-spots (ook al is eentje stiekem echt genoeg! Die dingen hebben erg veel vermogen, maar ik merkte dat met twee het signaal gewoon schoner bleef. Vooral met meerdere pedalen tegelijk in gebruik) en een aparte adapter voor de Whammy.

Haha ik durf het haast niet te zeggen, maar het stomste is dat ik thuis nog meer pedalen heb liggen die ik live eigenlijk ook wel kunnen gebruiken maar simpel dus niet meer passen! Binnenkort moet ik denk ik maar eens zo'n Frusciante-achtig twee meter lange pedalenplank gaan bouwen haha!

Bedankt voor de leuke reacties!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChazyChaz Bekijk bericht
    Haha ik durf het haast niet te zeggen, maar het stomste is dat ik thuis nog meer pedalen heb liggen die ik live eigenlijk ook wel kunnen gebruiken maar simpel dus niet meer passen! Binnenkort moet ik denk ik maar eens zo'n Frusciante-achtig twee meter lange pedalenplank gaan bouwen haha!
    Haha, hij is goed.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChazyChaz Bekijk bericht

Bedankt voor de leuke reacties!
    Hahaha nice
    Die zou ik wel eens willen zien, ik houd het forum wel in de gaten! *moet sowieso wat meer hier posten eigenlijk..*

@JeroenP: Zo'n KOT zou ik wel kunnen clonen hoor, ghehe. Het verschil in circuit met een 'echte' Bluesbreaker zijn maar 9 componentjes.
    Desalniettemin respecteer ik Analog.man's werk, hij bouwt erg strak en z'n spul klinkt gewoonweg verrekte goed. Alleen anderhalf jaar wachten en een rib uit m'n lijf hoef ik zelf niet zo nodig, en zelf bouwen vind ik ook veel te leuk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ghehe, da's je derde post op rij in dit topic waar je een voor nodig hebt om je post af te sluiten.
    Maar goed: het is natuurlijk een beetje een loze kreet om te weten op welk circuit een pedaal gebaseerd is. So what? Wordt er beweerd door de poster dat het het allerbeste pedaal ter wereld is? Claimt -ie dat het een origineel design is? Heb je de KOT al een keer gehoord? Of er een kloon van gebouwd?
    Laat eigenaars van pedalen met een hoge aanschafwaarde ook gewoon in hun waarde
    ik voel mij niet aangevallen hoor. Leven en laten leven. De electronica in zo'n pedalen is geen rocket science, al die overdrives zijn in principe gelijk en het is de marketing die de rest doet . Ik heb zelf een bluesbreaker kloon gemaakt maar vind de KoT evengoed (en zelfs beter dan mijn bouwwerk) en ook handig om er 2 in 1 doosje te hebben.

Aanschafprijs van een vw golf is ook hoger dan de skoda.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Hahaha nice
    Die zou ik wel eens willen zien, ik houd het forum wel in de gaten! *moet sowieso wat meer hier posten eigenlijk..*

@JeroenP: Zo'n KOT zou ik wel kunnen clonen hoor, ghehe. Het verschil in circuit met een 'echte' Bluesbreaker zijn maar 9 componentjes.
    Desalniettemin respecteer ik Analog.man's werk, hij bouwt erg strak en z'n spul klinkt gewoonweg verrekte goed. Alleen anderhalf jaar wachten en een rib uit m'n lijf hoef ik zelf niet zo nodig, en zelf bouwen vind ik ook veel te leuk
    Hoe lang was de wachttijd op mijn sho kloon? hehe

Naja, analogman maakt inderdaad gewoon goed spul. En het is inderdaad vrij duur helaas... Ik moet nog ff kijken wat mijn goedkope vervanger nou wordt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Alleen anderhalf jaar wachten en een rib uit m'n lijf hoef ik zelf niet zo nodig, en zelf bouwen vind ik ook veel te leuk
    Die wachttijden zijn een onderdeel van het marketing plan. In realiteit zijn die helemaal niet zo lang. Voor die KR Megavibe was de wachttijd een 3-tal maand (en vooral te wijten aan het feit dat de maker niet rechtstreeks naar Europa will verzenden). Voor de KoT dacht ik 4 maand.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Hoe lang was de wachttijd op mijn sho kloon? hehe
    Lag meer aan een vaag en schijnbaar niet-deugend schema dan aan mij he
    Bovendien heb ik de mijne nog altijd niet binnen.. Als je Mike nog eens ziet geef je hem maar een harde schop onder z'n kont

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten