Minimale update: BOSS DD-3 van MP geplukt, doet het prima, ik ben bijna "klaar", enkel nog een extra daisy chain, en een langere voedingskabel (9V).
Ik heb ook een paar patchkabeltjes van Klotz erbij gekocht.
Die zijn wat minder stug dan die van Thomann, werkt iets makkelijker in de kleine ruimte.
Tapdansen maar....
Foto's met tuinhout doen het altijd goed toch?
![]()
Mooi hoor!!
Jammer he dat die nieuwe patch kabeltje van thomann niet meer zo buigzaam zijn als de oude.
Waarom 2 delays? U2 cover bandje?
I.d.d mooi gedaan. Lekker compact.
Alleen had ik het board iets `langer`gemaakt.
Nu steken de adapterkabeltjes er aan de bovenzijde uit.
Als je daar per ongeluk op gaat staan,zijn ze naar z`n grootje.
Thx!
Ik ken de "oude" patchkabeltjes van Thomann niet, maar deze zijn behoorlijk stug.
2 delays vanwege coverband waarin we 1 U2 nummer spelen (Where the Streets...) met een harde delay.
Ach, en het past er nog precies op, dus ook "omdat het kan".
Aan de achterzijde ga ik nooit staan, en op een podium zet ik hem meestal tegen een monitor, of tegen een microfoonstandaard.
Bovendien, als ik het board dieper had gemaakt, zou het niet in m'n tas passen:
![]()
1 van mijn favo pedalen de DD3!
Mooi boardje zo!
----
// City Of Life //
Oh heel erg fraai zo Henri!
Toch maar een DD-3 erbij dus.
Ik wou nog ff een kort verslagje in je vorige topic plaatsen alleen laatste paar dagen erg druk gehad dus niet aan toe gekomen.
Ik heb o.a. een DD-2 en heb ik ook voor de FX loop gezet, doet het inderdaad zeker niet slecht maar toch klinkt het minder strak dan wanneer ik hem in de FX loop plaats,zeker met wat meer gain.
Thx Jeroen en Robert, ben er erg blij mee.
Ik heb vanavond de DD-3 ook even in de FX-loop gehad, en dan klinkt de delay idd een stuk minder rommelig, maar ervoor gaat ook best goed, mits de level niet te hoog staat.
Als hij in de FX-loop staat is het volume v.d. delay, ook op max level, eigenlijk iets te laag, maar voor een "standaard" delay bij een solo b.v. klinkt ie erg goed.
Hey dat heb ik ook!
Mijn DD-5 in de fx loop moet de level helemaal naar max en dan is het pas goed.
Geen idee hoe het kan, met mijn vorige versterker kon hij gewoon op de helft![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Favorieten/bladwijzers