Ik ken het, ben er meermaals geweest, maar wilde niet spammen. Heb vanmorgen eerst ff op Google maps gekeken en volgens mij ligt Leek in Groningen en Nietap in Drenthe (hoe hebben ze het voorelkaar gekregen). Heb ik het uit een ooghoek toch goed gezien. Overigens vond ik ze er prima uitzien. Als ze net zo goed spelen ???? , durfde ik er wel eentje te kopen. Let maar eens op, binnen een aantal jaren zullen de Chinezen alle markten overspoelen met steeds meer kwaliteit en wie denkt er dan nog aan een Amerikaan. Juist de oude lullen, zoals ikzelf. Je kent het wel vroeger was alles beter
groet Jan
Laatst gewijzigd door stikel; 13 juni 2010 om 17:40
For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.
Dit is volgens mij géén '62-er Fender Tele body. De radius aan de bovenzijde bij de halsaansluiting klopt niet, die is te groot ('70-ies style) en de vorm van de onderste schouder klopt volgens mij voor geen meter. Kan je ook zien aan de vorm van de (mogelijk wel origineel-Fender) slagplaat. En tot slot is de rand van de body volgens mij ook teveel afgerond.
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...l=&pc_id=&afd=
'Bovenaan is een stukje weg om in de koffer te passen'.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????![]()
Ik heb geen goede kennis van hoe belgen de verschillende onderdelen van gitaren benoemen en wellicht is dit een franstalige Belg die zijn beperkte kennis van het Nederlands heeft aangewend om deze advertentietekst teschrijven, maar anders zou ik durven beweren dat de verkoper weinig sjoege heeft van gitaren. Het lichaam, bovenaan de hals (waar kop wordt bedoeld). Dus ik vermoed dat ze hoopten iets waardevols in handen te hebben, na even googlen op 1965 Fender Precision Bass.Wij bieden een Fender Precision Basgitaar van het jaar 1965.
Dit collectiestuk bevat:
- De bassgitaar
- Staander
-muziekkoffer
Kleine ''schade'':
Het lichaam is Rood geverfd
Bovenaan de hals is een stukje af om in de koffer te passen
Dit collectiestuk is in de VS 10.000 Dollar waard. Dus graag alleen serieuze aanbiedingen.
Een identificatienummer is tevens ook aanwezig.
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers