Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 60 van 77 EersteEerste ... 1050585960616270 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 591 t/m 600 van 762
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Heey Kid,

geen probleem. ik heb ook in mijn PDB eentje met 4" dome besteld. Geen spijt van gehad.....
    Net nog even jouw posts over je gepimpte DB gezien: mooi !! Ik wist even niet meer dat jij dat was, maar werd er in een ander topic op geattendeerd na mijn vraag daarover!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

is hier ergens een verdeler in limburg (België)? Bij mijn Valveking is het echt een wereld van verschil als je er dicht bij staat met je oor op hoogte van de speaker (wat de mic dus opvangt) dus dit kan wel eens een enorme verbetering zijn

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laccio Bekijk bericht
    is hier ergens een verdeler in limburg (België)? Bij mijn Valveking is het echt een wereld van verschil als je er dicht bij staat met je oor op hoogte van de speaker (wat de mic dus opvangt) dus dit kan wel eens een enorme verbetering zijn
    de beamblocker is er voor bedoeld dat jij, op afstand, niet zo'n beam van geluid hebt.
    dus als je 1 meter opzij stapt heb je ineens een ander/veel minder geluid.

hij is niet voor de mic, die zit hij juist eerder iets in de weg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Net nog even jouw posts over je gepimpte DB gezien: mooi !! Ik wist even niet meer dat jij dat was, maar werd er in een ander topic op geattendeerd na mijn vraag daarover!

Gr. C.
    thanks voor complie's C,

PDB zijn echt killer amps. In eerste instantie gekocht als back up amp, maar ondertussen speel ik iedere gig op. Misschien dat ik op een of ander manier probeer te bewijzen dat ze erg onderwardeerd zijn, en dat je toch killer blues geluid uit zo'n bakkie krijgt...

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Heey Mitch,
    Ik vind best wel grappige opmerkingen en smileys op zijn tijd leuk. Voor alle duidelijkheid je hebt beamers voor 10 12 en 15 inch luidprekers. Voor 15 " luidpsrekers heb je nog keuze tussen 4" en 5" dome. Voor Pevaey delta blues moet het een bemaer blokker voor 15 " speaker zijn met 4 " dome cap.
    Dome = difusing cap .
    Zo leer je iedere dag wat bij ;-).....
    Ik bedoelde je ook niet te dollen hoor, ik dacht dat je zijn opmerking gemist had! Ik ben me bewust van de verschillen, ik heb jarenlang op twee straten van de importeur gewoond en ze vanaf het eerste ogenblik dat -ie ze binnen had mogen aanschouwen en ben ze daarna overtuigd gaan gebruiken
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Dames, heren ook!

Heb zojuist een 15" BeamBlocker (met 4" dome) in mijn Peavey Delta Blues gezet. Ik heb daarvoor wel zo'n beetje dat ding (de Delta Blues) helemaal moeten demonteren, maar ach, een beetje moeite er voor doen kan geen kwaad....
    Maar toen zette ik 'm weer aan en wat een verschil! Echt ongelofelijk. Weg met dat toch wat agressieve hoog recht voor de speaker en de sweetspot is groter dan ik ooit had durven dromen. Het rendement lijkt (is ?) groter dan van de BeamBlockers in mijn 2x12" V30 en die in mijn Bugera V22.
    Ik was al erg enthousiast over de Delta Blues en de Beam Blockers, maar deze combinatie is echt top!

Gr. C.

Senior Member

Standaard

Ik heb zojuist een 12" besteld bij De Gier. Wat een onduidelijke site zeg. Prijzen zijn exclusief btw dus je wordt nog genaaid ook (het staat lang niet bij alle producten duidelijk aangegeven) en de shipping costs worden pas duidelijk gemaakt in een confirmation email...

Senior Member

Standaard

Wat zijn de verzendkosten dan?
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een 12" besteld bij De Gier. Wat een onduidelijke site zeg. Prijzen zijn exclusief btw dus je wordt nog genaaid ook (het staat lang niet bij alle producten duidelijk aangegeven) en de shipping costs worden pas duidelijk gemaakt in een confirmation email...
    Lijkt me toch heel simpel; site opzoeken > webshop > weber > beamblocker bestellen.... Prijzen zijn incl. BTW, dus ik geloof niet dat je genaaid wordt! De verzendkosten waren mij inderdaad ook niet helemaal duidelijk. Bleken 7 euro, normaal voor een pakketje dat verzekerd en aangetekend wordt verstuurd.
    Hoe dan ook, ik had binnen drie dagen de BB in huis.

Gr. C.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Dames, heren ook!

Heb zojuist een 15" BeamBlocker (met 4" dome) in mijn Peavey Delta Blues gezet. Ik heb daarvoor wel zo'n beetje dat ding (de Delta Blues) helemaal moeten demonteren, maar ach, een beetje moeite er voor doen kan geen kwaad....
    Maar toen zette ik 'm weer aan en wat een verschil! Echt ongelofelijk. Weg met dat toch wat agressieve hoog recht voor de speaker en de sweetspot is groter dan ik ooit had durven dromen. Het rendement lijkt (is ?) groter dan van de BeamBlockers in mijn 2x12" V30 en die in mijn Bugera V22.
    Ik was al erg enthousiast over de Delta Blues en de Beam Blockers, maar deze combinatie is echt top!

Gr. C.
    Hey Kid,

join the family Pevaey Delta Blockers :-)

cheers
    Alex

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten