Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 775 van 1260 EersteEerste ... 275675725765773774775776777785825875 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.741 t/m 7.750 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Ga je ze echt verkopen

Senior Member

Standaard

Is die high flyer te koop omdat je door een forum member iets vergelijkbaars wil laten maken?

Gewoon nieuwsgierig?
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Is die high flyer te koop omdat je door een forum member iets vergelijkbaars wil laten maken?

Gewoon nieuwsgierig?

Het is een super goede bas. Heb er 2 jaar regelmatig mee opgetreden. Maar hij is mij net niet mosrite genoeg zeg maar. Kan er neit precies de vinger op leggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ga je ze echt verkopen
    Tsja. Ben er al een half jaar over na aan het denken. Maar het groeit me boven de kop. En de collectie basgitaren en de collectie famos/venlonia.

Ben basgitarist en de bassen heb ik dan toch meer mee. Zal zeker niet makkelijk zijn maar voor het geld wat ik er voor hoop te krijgen kan ik een of misschien twee oude bassen kopen die ik nog graag zou willen hebben en die anders weer een hele tijd sparen zouden zijn. Ook begint met een 100 tot 125 gitaren plaatsgebrek een rol te spelen. En ik wil geen bassen of gitaren opslaan in koffers etc.

Het is een praktische overweging dus. Verwacht ook niet dat ze van de een op de andere dag weg zullen zijn. Heb er twee uitgezocht die gaan blijven als herinnering aan wat ooit was.

Soms moet je dingen laten gaan. Had ook ooit een collectie van een 75 egmonds. Allemaal verkocht toen ook de bassen. Inmiddels wel weer diverse egmond bassen bij elkaar gesprokkeld. De magic bassen blijven zowiezo hier.

En soms laat je dingen gaan waar je achteraf van denkt goh had ik die nog maar. Van de andere kant heeft het laten gaa nvan die gitaar/bas/amp er uiteindelijk voor gezorgd dat er weer budget was voor iets nieuws. Zo zit er een vast gedeelte in de collectie en een gedeelte wat heel langzaam verloopt. Al moet ik zeggen dat, dat verloop gedeelte steeds kleiner word.
    Laatst gewijzigd door Saf; 9 juni 2010 om 19:14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Standaard

@Saf: Zullen we fuseren? Samen hebben we er pas echt veel

Senior Member

Standaard

bericht 8 van 7

volgens mij stond die er nog niet tussen.

Aria rick

Als het goed moet het nu wel compleet zijn
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

Senior Member

Standaard

Zow... Saf supergave collectie exotische (bas)gitaren!
    En de Guttlin van Barno past er helemaal tussen.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

saf, de jetstar vind ik nog steeds geweldig, zovele andere ook natuurlijk, maar ik dacht, laat ik er es eentje uitpikken, alleen zou ie nog leuker zijn in een speels kleurtje.

moet er wel telkens aan wennen dat jij alle gitaren altijd als linkshandig presenteert .. voor rechtshandigen altijd wennen hoor om de bodyvorm even om te zetten

het wegdoen van je acoustische collectie: tja, moet niet makkelijk zijn, maar het plaatsgebrek heb ik zelf kunnen aanschouwen... het leek wel of je zoldering is gemaakt van gitaren

Senior Member

Standaard

Ja hoor...
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    saf, de jetstar vind ik nog steeds geweldig, zovele andere ook natuurlijk, maar ik dacht, laat ik er es eentje uitpikken, alleen zou ie nog leuker zijn in een speels kleurtje.

moet er wel telkens aan wennen dat jij alle gitaren altijd als linkshandig presenteert .. voor rechtshandigen altijd wennen hoor om de bodyvorm even om te zetten

het wegdoen van je acoustische collectie: tja, moet niet makkelijk zijn, maar het plaatsgebrek heb ik zelf kunnen aanschouwen... het leek wel of je zoldering is gemaakt van gitaren
    Zwart vind ik eigenlijk geen mooie kleur voor een gitaar. Hoewel de jetstar het goed kan hebben. Andere kleur wel eens over nagedacht maar voorlopig bijft hij zo.

En nu je het zegt idd heb de foto's allen zo staan als voor mij het meest logisch is maar dat is precies anderom als voor de meeste.

Is me nog nooit opgevallen.

Moderator

Music

Ghehe, wat een overvloed zeg. Geweldig!
    Wil ik wel bescheiden opmerken dat je bij sites als Photobucket, waar je fotos kunt hosten, ook foto's kan bijsnijden en kan draaien. Nu zie je steeds een basgitaar 'verkeerd om' en een heleboel muur. Just a thougt!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten