Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 185 van 252 EersteEerste ... 85135175183184185186187195235 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.841 t/m 1.850 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Wat een superding die prostage, als ik ooit weer eens een rack wil komt dit zwitserse zakmes er als eerste in!
    Da's idd een mooie omschrijving
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Welke kabels bedoel je? Die voedingskabels? Is nogal stugge kabel, maar erg gespannen staan die niet.
    Nee de kabels die de loops onderling verbinden.

Leek op de foto allemaal wat strak. Maar kan uiteraard ook gewoon alleen maar zo lijken op de foto.

Senior Member

Standaard

Ah, die "boogjes". Mocht mss wat meer speling op, maar ik vind het wel goed zo, oogt idd strak, maar valt mee hoor, die lava cable is ideaal voor zo'n dingen.
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...

Standaard

Te gek apparaat zeg!

Ik doe wel al iets dergelijks met mijn M9 trouwens. Die zit in mijn rack voor de pregain effecten en kan ik ook midi sturen. De whammy en wah's zijn prima en bovendien heb ik dan ook nog allerlei andere effecten tot mijn beschikking.

EDIT: Ik had het dus over de prostaat wah!

Senior Member

Standaard

Ik wou eerst even zien wat die wah en pitch effecten in de G-major 2 deden, maar die bevallen met niet echt (is post-gain, in de fx loop), vandaar dat ik verder op zoek ben gegaan nr een midi-controllable wah. Zo kwam ik op die prostage unit. Rest van m'n effecten haal ik uit de G-Major 2, Whammy en wah aangestuurd via MIDI.

Senior Member

Standaard

Die wah in de GM2 bevalt mij ook niet. Pitch gebruik ik te weinig (detune vind ik wel goed klinken, voor octaver heb ik nog geen nut gevonden). Ik heb een JH-1 wah van Dunlop en dat werkt goed. Ik speel niet draadloos dus ik zou niet weten waar een rackwah echt goed voor zou zijn. M'n wah staat toch als eerste in de keten.

Senior Member

Standaard

mooi rack, Baco. Slimme oplossingen.

Over die wah wel, dat is een vreselijke productvideo, lijkt wel een parodie, hoe die vent de dingen opleest, haha ...
    http://www.prostage.eu/en/videos/video_5.html
    Vindt 'm trouwens niet erg overtuigend klinken.
    Laatst gewijzigd door Yek1; 9 juni 2010 om 18:00
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Ik vind de wahs die hij laat horen nogal subtiel, ik vraag me af of ie de extreme Hendrix wah ook aankan. De demo die hij aan het einde laat horen vind ik ook nogal belabberd klinken. Maar ik vraag me af of dat aan de wah ligt.
    Wat is overigens Contower? :P

Standaard

Haha die presentatie is echt geweldig inderdaad, hier zou Kraftwerk nog een mooie remix van kunnen maken!

Ik denk wel dat het een goede markt is, aangezien er verder weinig dedicated remote wah's (voor dat geld) bestaan.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Ik denk wel dat het een goede markt is, aangezien er verder weinig dedicated remote wah's (voor dat geld) bestaan.
    Helemaal mee eens. Als ze dat ding voor +- 300 euro gaan verkopen kan Dunlop het wel vergeten. In ieder geval voor mensen zoals ik: een redelijke portemonnee maar ook weer niet zo overdreven groot dat ik 700 euro neerleg voor een enkel effect.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten