Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 184 van 252 EersteEerste ... 84134174182183184185186194234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.831 t/m 1.840 van 2514
    Senior Member

Standaard

Rackje weer een stapje dichter bij de voltooiing:

De voorzijde:

Achteraan/binnenin:

Creatief omgaan met ruimte

Bekabeling nr whammy is ondertussen op maat (lava cable), maar geen foto's meer genomen achteraf.

Nu nog wachten op m'n wah module en het is feest, euh, klaar
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

haha, epische manier van pedalen in je rack stoppen .

Standaard

Ziet er mooi uit. Welke wah module neem je?

Staan die kabels die je gebruikt om de loops op de GCX door te lussen niet erg strak? (Lijkt zo op de foto)

Senior Member

Standaard

Ik wacht op de wah module van prostage, deze komt binnen een paar weekjes uit:

Eens die er is heb ik enkel een MIDI kabel nr m'n pedalboard liggen. Op m'n pedalboard zit een Ground Control Pro, 2 expressie pedalen (Ernie Ball) en een tuner voor quick tuning tussen de nummers (ok, daar moet ik dus ook een kabel voor trekken).

Welke kabels bedoel je? Die voedingskabels? Is nogal stugge kabel, maar erg gespannen staan die niet.

Die Quadra Thru zit trouwens recht tegen de 1e zijwand, op de voorlaatste foto ligt ie nog in de case, maar op de laatste zit ie al op z'n plaats.

Waarschijnlijk komt nog een OD808 (wat mee experimenteren) en een Q-Zone in m'n rack (er zit velcro onderaan de case). M'n White Box ga ik ook nog ergens plaatsen normaliter.
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...

Standaard

Leuk. Die wah ken ik nog niet dus die moet ik ook hebben... zit toch al te wachten tot het zomer wordt...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

O jee, gas voor een wah looper :P. Ik ga 'm eens even googlen, maar kun je daar een standaard wah pedaal in stoppen? Lijkt mij briljant maar ook onmogelijk :P. Het zou wel een briljante oplossing zijn voor de veel te dure Dunlop rackwah. Bovendien vind ik mijn wah (Dunlop JH-1) helemaal prima.
    Wat ik uit de website kan opmaken ís het een wah. Niet iets waar je een wah mee aanstuurt, maar eigenlijk gewoon net zoiets als de Rackwah van Dunlop.
    Hier een filmpje van de makers. Ik ben om :O. Weet iemand al wat 'ie gaat kosten?
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 8 juni 2010 om 08:33

Senior Member

Standaard

Dat is de wah, is volledig via software te configureren als wah/volume met verschillende presets en al. Zalig stukje hardware en een fractie van de prijs van de veeeeeeeeel te dure Dunlop rack wah...

Aansturen gebeurt dan via een expressiepedaal ipv nog een extra controller voor die Dunlop spullen. Op m'n pedalboard ga ik 1 expressie pedaal als dedicated wah controller gebruiken zodat ik ten allen tijde een wah kan inzetten. M'n 2e expressie pedaal is voor whammy/volume en andere zotte dingen...

EDIT: prijs was iets van een 300 euro of zo, ok niet goedkoop, maar als je het vergelijkt met die dunlop...
    Laatst gewijzigd door Baco; 8 juni 2010 om 08:37

Senior Member

Standaard

Ik heb 1 expressiepedaal en gebruik 'm bijna nooit. Als ik 'm gebruik is dat voornamelijk voor volume. Soms voor de snelheid van m'n rotary, maar daar houdt het eigenlijk wel bij op. Een CC-knop voor een wah en hetzelfde pedaal daarvoor gebruiken lijkt mij prima, alleen wordt dat wel een hoop gedoe met het volume (dat kan ik niet zomaar uitzetten op het pedaal). Aan de andere kant, ik gebruik wah alleen tijdens solo's en daar gebruik ik geen volume. Dus zet ik 'm lekker daar op. Gaat waarschijnlijk prima werken.
    300 euro is ook wel een hoop geld, hoewel het me niet verbaast. Toch denk ik dat het me niet waard is, aangezien ik mijn wah maar héééééél weinig gebruik. Eerst maar eens flink wah'en, dan zo'n ding kopen .

Senior Member

Standaard

Mja, 300 euro is idd aardig wat geld, dat wel, maar er zijn weinig alternatieven (op de dunlop na, die rond de 700/800 euro kost). Komt er bij dat die dunlop met z'n eigen controllers werkt terwijl deze via een gewoon expressiepedaal werkt.

Het is niet dat ik constant/veel wah, maar voor m'n setup is dit een hele stap vooruit, nu zat ik dus met die kabels die van en naar m'n rack liepen voor alleen maar die wah en met die pyro toestanden is dat een risico

Standaard

Wat een superding die prostage, als ik ooit weer eens een rack wil komt dit zwitserse zakmes er als eerste in!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten