Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 107
    Senior Member

Standaard

Wat ons betreft ook weer super gezellige en geslaagde dag. Leuke om weer eens de gezichten achter de GN'rs te zien. Dikke pluim voor de organisatie!

Senior Member

Standaard

Ik/wij hebben ook enorm genoten van gisteren. Geweldige leuke dag gehad, en de organisatie wil ik heel erg bedanken. De locatie is perfect en heel sfeervol.

Het was voor ons leuk om een keer een stand te hebben maar daardoor heb ik helaas te weinig rond kunnen lopen om met iedereen bij te kletsen/kennis te maken en uitgebreid van de prachtige bouwsels te genieten. Erg jammer om bijvoorbeeld niet even bij Woml met z'n Jippie uitgebreid te kunnen praten, of bij Barno, Aaron, Charlotte, Javaca, Stijn en ga maar door.
    Ook had ik nog een lijstje van materiaal dat ik had willen kopen maar het is er niet van gekomen. Volgende keer ben ik absoluut weer van de partij maar ik denk dat ik dan lekker bij de ander bouwers ga staan met een paar nieuwe gitaren...ik ben al aan het fantaseren waar ik nu aan ga beginnen (nog wel eerst even de mini perfectioneren en intoneren) ).
    Laatst gewijzigd door Cocobolo; 7 juni 2010 om 10:31

Super Moderator

Standaard

Ja, het was leuk. Was de bouwer van die lichtgekleurde jazzgitaar die Eltjo testte trouwens een gitaarnetter? Daar zat ik echt met mijn kin op de grond bij te kijken, het was zijn eerste project nota bene! Zag er prachtig uit en klonk prachtig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB Bekijk bericht
    Ja, het was leuk. Was de bouwer van die lichtgekleurde jazzgitaar die Eltjo testte trouwens een gitaarnetter? Daar zat ik echt met mijn kin op de grond bij te kijken, het was zijn eerste project nota bene! Zag er prachtig uit en klonk prachtig.
    Was dat die ene bouwer die een cursus had gevolgd en naar eigen zeggen maar wat zat te rotzooien? Prachtding!

Er waren veel eerstelingen trouwens waarvan ik erg onder de indruk was. Relatief erg veel akoestisch viel me op.
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Super Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshida Bekijk bericht
    Was dat die ene bouwer die een cursus had gevolgd en naar eigen zeggen maar wat zat te rotzooien? Prachtding!

Er waren veel eerstelingen trouwens waarvan ik erg onder de indruk was. Relatief erg veel akoestisch viel me op.
    Ja precies, die! Hij was tamelijk verlegen met alle lof, dat was ook zo grappig.

Senior Member

Standaard

Ja sorry, ik kan het niet helpen... daar heb ik wel vaker last van...

Maar het is wel zo! Mijn eerste twee projecten zijn echt niet om over naar huis te schrijven. Dit was de eerste serieuze, en als je gedurende het hele proces op je vingers gekeken wordt of alle stapjes wel goed gaan, komt er ook wat goeds uit! Zegt meer over de kwaliteit van de cursus dan over die van mij
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht

Maar het is wel zo! Mijn eerste twee projecten zijn echt niet om over naar huis te schrijven. Dit was de eerste serieuze, en als je gedurende het hele proces op je vingers gekeken wordt of alle stapjes wel goed gaan, komt er ook wat goeds uit! Zegt meer over de kwaliteit van de cursus dan over die van mij
    Ja welke cursus was dat eigenlijk? Ik zou er wel wat voor over hebben om die ook te doen.
    En als je een keer eigen ideeen hebt hoop ik van harte dat je zo door blijft rotzooien
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Super Moderator

Standaard

Ahaaa, dat was jij! Ik heb je nog gevraagd na afloop van de presentatie bij Eltjo of jouw gitaar meedeed aan de uitverkiezing.
    Ik heb een Stewmac kit gebouwd, en heb dus een (slechts globaal) idee van wat erbij komt kijken. Ik vond het een prachtig instrument, en al helemaal toen we hem ook nog eens te horen kregen. Wat een prachtig, ouderwets geluid!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshida Bekijk bericht
    Ja welke cursus was dat eigenlijk? Ik zou er wel wat voor over hebben om die ook te doen.
    Het was nogal een deftige cursus, bij Richard Heeres. Een-op-een les, dus alle aandacht. Ik weet niet wat je er voor over zou hebben, maar er is dus weer een plaatsje vrij aan het komen (sorry, spam!)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB Bekijk bericht
    Ahaaa, dat was jij! Ik heb je nog gevraagd na afloop van de presentatie bij Eltjo of jouw gitaar meedeed aan de uitverkiezing.
    Ik heb een Stewmac kit gebouwd, en heb dus een (slechts globaal) idee van wat erbij komt kijken. Ik vond het een prachtig instrument, en al helemaal toen we hem ook nog eens te horen kregen. Wat een prachtig, ouderwets geluid!!
    Dank, dank, dank! Ik denk dat ik kan zeggen "Ahaaa, dat was jij!" maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik heb die vraag wel een paar keer gehad
    Maar ik vond het toch ergens niet netjes om mee te doen met een ding dat ik onder zulke zware begeleiding heb gemaakt.
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Super Moderator

Standaard

Het was nogal een deftige cursus, bij Richard Heeres. Een-op-een les, dus alle aandacht. Ik weet niet wat je er voor over zou hebben, maar er is dus weer een plaatsje vrij aan het komen (sorry, spam!)

Dank, dank, dank! Ik denk dat ik kan zeggen "Ahaaa, dat was jij!" maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik heb die vraag wel een paar keer gehad
    Maar ik vond het toch ergens niet netjes om mee te doen met een ding dat ik onder zulke zware begeleiding heb gemaakt.
    Ik zag jou bij de workshop van 1 uur. Maar dat is wel een correcte overweging van je, dat wel. Niettemin heb je nu een prachtig instrument, waar ik in de winkel meerdere duizenden euro's voor zou verwachten te moeten betalen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten