Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 107
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javaca Bekijk bericht
    Vergeet niet uw kleine gitaartjes niet mee te nemen naar de meeting!
    Had ie af geweest of bijna af dan had ik hem meegenomen...nu dus alleen een fototoestel...
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Thumbs up

Leuke middag gehad!

Met McVenco mee vanmorgen. Eindelijk aaronisstonedbeat meegemaakt, aantal zeer toffe gitaren gezien en ook in m'n handen gehad en wat knopjes en 'n hals-plaatje aangeschaft (naast broodjes frikadel ).

Senior Member

Standaard

Aantal zeer toffe gitaren gezien! Ik ben diep onder de indruk van sommige bouwels, een inspirerende ervaring die me zeker wat nederiger maakt (even).

Dikke pluim voor de organisatie!
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Senior Member

Standaard

Yep, was een leuke dag. Veel moois gezien, waarvan een aantal instrumenten van een kwaliteit waarvan ik voorlopig alleen nog maar kan dromen.

Heb de eer gehad om diverse Stonebeats en Guttlins vast te houden, waaronder de briljante Aaronphone en de inderdaad zeer slecht te fotograferen Bling King (in het echt een lean mean pimpin' machine ).

Maar de allermooiste gitaar vond ik de "Jippie, een archtop" van Woml. Wát een schitterend instrument is dat zeg, niet te geloven. Die flame, die carve en vooral het geluid, te mooi om waar te zijn gewoon. Heb hem even een paar minuten vastgehad, en toen maar weer met gepaste eerbied terug in de standaard gezet, hopende dat ik met veel oefenen over een lange tijd iets kan maken wat enigszins in de buurt komt.

Echt vakwerk wat je geleverd hebt Woml, petje af!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

Zeker mooie gitaar! Vond het jammer dat ik niet bij de meeting aanwezig kon zijn. Misschien volgend jaar en misschien wel met een zelfbouw
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Ik ben vandaag ook geweest en ik heb echt prachtige gitaren gezien en gehoord, O.a de archtop van Woml (in een woord: schitterend)

De lord of the ring is in het echt veel mooier dan op de foto's. De kleur, inlays, de ledverlichting enz. is prachtig gedaan.

Ik moest helaas eerder naar huis, dus ik weet niet wie de winnaars zijn
    Het was erg gezellig en heb zelf ook veel positieve reacties gehad op mijn prs
    Laatst gewijzigd door Hoogie; 6 juni 2010 om 20:23

Standaard

Ik kom nog wel met een officiele reactie, maar eerst even dit:

Je gelooft het niet, maar er is dus iemand vergeten zijn zelfbouwgitaar weer mee naar huis te nemen! Ik zit hier nu dus met andermans gitaar thuis...

Vind het eigenlijk wel komisch, maar vind ook dat de gitaar weer terug moet naar de rechtmatige eigenaar. Heb wel een idee van wie hij is. Zal 'm ff een pm sturen...

Senior Member

Standaard

Oh jee, zal de betreffende eigenaar er al achter zijn?

Senior Member

Standaard

Ik was het niet! Die van mij zijn weer veilig thuis gekomen

En ik heb het ook erg naar mijn zin gehad! Leuke lezingen, en ook erg leuk dat iedereen zo over de mijne te spreken was. Ook Eltjo klonk nogal onder de indruk
    Jammer alleen dat er niet zo veel bouwsels waren... Ik meen me te herinneren dat die hele middentafel vorige keer stampvol met gitaren stond!
    Volgende keer neem ik mijn eerste project-zonder-supervisie mee. Die zal een stuk minder indrukwekkend zijn
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Volgende keer neem ik mijn eerste project-zonder-supervisie mee. Die zal een stuk minder indrukwekkend zijn
    Komt goed. Niet te bescheiden

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten