Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
ja bij verspuy gehaalt, zij jou tokais ook leftys? ik heb er nog steeds de originele elementen er in zitten, maar ik speel nog steeds over een crappy line 6 spider dus echt lekker klinkt het allemaal niet. op een een-of-ander manier kan de speaker bijna geen cleane geluiden geven dus een nieuwe amp moet er maar eens komen denk ik
ik zocht op: chinese character sound..
en toen kwam dit teken
en dit als betekenis:
It means 'art' or 'skill.' The top part is the plant (cao3 zi4 tour2) radical and the bottom is the sound part. The original meaning of the character is 'to plant' or 'to grow.' I guess growing crop is an art or a skill after all in the ancient time. The traditional form of the character is quite complicated.
Meaning: art; skill; craftsmanship; artistry.
of het gaas lawaai maakt zal ik straks ontdekken.
zoja geen ramp, de hele voorplaat gaat nog onder behandeling.
als de leds er zijn. en als die doen wat gezegd wordt..![]()
Dat is een mooi cabinetje bass. Klinkt het nou zoals je gehoopt had? Dat Chinese teken is dat vanwege Chinese greenbacks? Ik vind ze in mijn cab erg goed klinken!
Ik denk dat die ledjes niet mijn ding zullen zijn maar we wachten even af.
het klinkt waawaanzinnig lekker
nee, chinees teken kwam gewoon vrij snel nadat ik bedacht had 'iets' in de voorplaat te gaan doen met giethars en ledjes.
wordt nog een heel gepruts maar is dan wel kickass.
ik sta nu op het punt een TAD JTM45 kit im warenkorb ta gaan flikkeren.
zonder cab, die dan in ook zelf in dezelfde stijl maken.
en wellicht het teken in 2 delen dan, het bovenste in de head en het onderste in de cab
eerst zien wat die leds doen, ik las op newtone-online over leds die rgb vloeien en maar dan ook knipperen.
als mijn leds dat doen valt het hele plan in duigen
van opzij ziet het er nu heel vet uit, de voorkant is tijdelijk met verf besmeurd omdat ik vanmiddag optreden ga ermee.
om 3 uur in het park achter het oude gemeentehuis in steenwijk![]()
Zijn die speakers nog nieuw of waren ze al ingespeeld?
Ben je niet bang dat dat hars de ledjes zullen schaden, of heb je er al eerder mee geëxperimenteerd?
Ben heel benieuwd naar de JTM45, vooral de moeilijkheidsgraad van het bouwen. Mocht je er een besteld hebben geef dan een scream/gil/krijs of toeter naar me want dat zou ik dan graag evn komen bekijken. Je mag me overigens ook gewoon een PM sturen.
Heel veel plezier daar achter het steenwijker gemeentehuis.
Jammer dat ik dit niet eerder wist, ter ere waarvan is dit dan?
yep.. zie PM![]()
Door een gevalletje topkamvervanging op de beide Les Pauls kwam het zo uit dat ik drie gitaren tegelijk thuis had. Geen complete familiefoto dus, maar in ieder geval de Gibson familie:
Voor de volledigheid de twee uit de andere hoek:
![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
mooie set! Persoonlijk hou ik niet zo van rood en orange, maar buiten dat..ik zou het er op kunnen!
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Favorieten/bladwijzers