Ok, probleempje...het zou niet zo'n probleem zijn als ik maar even mezelf rustig de tijd gaf...maar met de DGBM morgen en nog heel veel andere dingen die ik vanavond nog moet doen (die presentatie! ) schiet ik een beetje in de stress...

zoals ik al had gezegd heb ik nog maar een paar gitaren afgesteld. Dat verliep op zich goed.
Nu zit ik dus achter mijn mini en zet zojuist de 2 laagste snaren erop. Hij loopt aan op de eerste fret tenzij ik de brug hoog genoeg zet. Maar dan lopen de snaren verderop de hals veel te hoog boven de toets (en die brug zo hoog is ook geen gezicht). Ik heb nog niet aan de trussrod gedraaid want ik denk dat ik de topkam iets te diep heb gezet. Hoe weet ik dit nu zeker? Ik heb de neiging om die topkam er dus uit te halen (hij zit wel gelijmd en heeft natuurlijk een beetje lak meegekregen door het spuiten). En dan de topkam even erin met een stukje fineer er onder om te proberen of dat het verschil maakt. Ergens weet ik zeker dat die topkam in ieder geval iets hoger moet, maar voordat ik iets doe, misschien iemand toch een ander advies?