Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 201

Discussie: Jazzmaster

Standaard

eh..., kijk wat ik tegenkom....

http://cgi.ebay.com/Fender-Japan-66-...item3cad9d5631

een linkshandige jazzmaster fender japan? Huh? Hoe kan dit nou! Kan ik dit vertrouwens?

Er staat een linkshandige jazzmaster tremolo op!!! Die bestaat echt niet hoor, ... kijken hoe ze dit hebben gedaan,... en gewoon een 'fender' logo erop,... allemaal illegaal spul?

Wat denken jullie!

Senior Member

Standaard

Toen ik jou in al die jazzmaster topic zag posten dach ik de hele tijd al van hee hadden de jappen geen lefty, ja nu weet ik het weer zeker de jappen hadden een lefty.

Hij is echt.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

Het is grappig want het schijnt dus dat Fender japan geen fender meer mag uitvoeren naar europa. sinds een tijdje al, meen ik. Don't ask me cause i just dont know,... maar het schijnt. Op de website van een of andere japanse winkel die fender usa verkocht werd de link gepost met een ebay winkel, waar 'used' modellen op stonden. Toch wordt deze als nieuw aangegeven... dus dit is gewoon legit, wow. Wat vaag dat ik daar achter moet komen door een wilde ebay zoektocht...

Het probleem met dit ding is wel dat het de oude pick ups heeft,... het zijn dus niet de hot jazzmaster pickups die mij juist zo goed klonken. als i kde body en neck van warmoth laat komen zonder spray ben ik goedkoper,... eigenlijk enige waarvoor ik deze zou kopen is die verdraaide (letterlijke en figuurlijk) linkshandige tremolo!! Ik denk dat ik even ga vragen of ze die ook los verkopen....

Groet!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Toen ik jou in al die jazzmaster topic zag posten dach ik de hele tijd al van hee hadden de jappen geen lefty, ja nu weet ik het weer zeker de jappen hadden een lefty.

Hij is echt.
    maar bestaan er dan linkshandige jazzmaster tremolo's?

Standaard

Dat is dus het bizarre, niemand verkoopt zo'n linkshandige tremolo, (heb al veel winkels gemaild) maar hij staat wel op de linkshandige jazzmaster uit japan... heel vaag.

Senior Member

Standaard

Vorige week ben ik na een examen even langs Stijn gegaan. Toen heb ik de body helemaal afgewerkt. De neck pocket moet nog wat bijgewerkt worden, maar verder is de body klaar voor de filler.
    Deze week geen examen, dus nog maar wat verder gewerkt. Ik had maar 3u dus ik ben begonnen aan een handig hulpstuk voor de inleg.

Iemand die het al doorheeft?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

chicken

Dat lijkt wel een mooi voetje voor onder de dremel.

Senior Member

Standaard

Goeie gok, maar dat is het niet.

Vanaf elke block inlay heb ik de afstand tot de frees overgezet op de volgende plank.

Dat ziet er dan zo uit.

En met enkele hulpstukken zou mijn block inlay goed moeten komen.

Voor het frezen zelf had ik geen tijd meer, dus dat is voor een volgende keer.
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009

Senior Member

Standaard

Met behulp van deze opstelling de toets gefreesd zodat de inleg erin kan.

Dit ging goed, maar niet echt perfect op alle frets. Het was nog wat zoeken soms.

Eerst de rand, daarna met een dikkere frees het middenstuk.

Dan met de beitel de hoekjes wegsteken en hier en daar nog een randje omdat het net niet paste soms. Stijn had ook weer een fantastisch hulpstuk gemaakt om de bodem mooi glad te maken. Met de frees alleen is dat niet echt goed te doen.

Daarna de inleg erin gestoken, kijken of alles mooi in het midden zit en plakken maar.

Dag later de resten epoxy wegsnijden en in radius zetten.

Bovenstaande opstelling is niet echt perfect, want teveel kansen op fuckups!
    Met mijn Les Paul had ik langs weerszijden van de nek een balk geklemd om ervoor te zorgen dat mijn radiusblok mooi recht zou blijven terwijl ik de toets schuurde. Deze keer niet gedaan en daar heb ik spijt van. Langs een kant is er meer af dan aan de andere, dus dat moet weer in orde gemaakt worden.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten