Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 78
    Senior Member

Standaard

Ik denk dat zo'n kaart voor veel mensen heel nuttig zal zijn. Wat ik persoonlijk graag zou willen zien als ik naar een andere stad ga is allereerst welke winkels er zijn (daar voldoet de kaart prima aan) en eigenlijk zou ik ook willen weten welke ik echt MOET bekijken.

Er is binnen dit topic al eens eerder iemand geweest die het had over het toevoegen van recenties.

Zelf denk ik dat je ook wel iets zou kunnen doen met verschillende icons of labels. Punten als klantvriendelijkheid en kwaliteit zijn natuurlijk erg subjectief en daarom moeilijk op te nemen in een kaart. Meetbare dingen mbt het assortiment zouden makkelijker en objectiever weergegeven kunnen worden.

Senior Member

Standaard

Ik vind dat je zoiets voor jezelf moet beslissen wanneer je in een zaak staat, wat voor de één een kick-ass collectie is hoeft dat voor de ander niet te zijn. Ik hou het liever gewoon bij het objectief houden, niet nadelig doen tegenover mensen die hun zaak proberen te runnen enzo. Ik wil met dit topic ook geen vertekende beelden neerzetten.

Snapje, gewoon bij een simpele opzet houden met simpele bedoelingen. Niet verder complicated maken.

Daarbij genomen dat ik eigenlijk niet de tijd erin wil steken iedereens 'recensies' bij te houden en die in de kaart te verwerken. Ik vind het al genoeg werk om al die zaken op alfabetische stad-volgorde* te bewerken en te plaatsen

*Dit laatste doe ik nu zodat het sneller te zien is of een zaak van een bepaalde stad al is toegevoegd. Check dit ook altijd eventjes voordat je iets toevoegt, maakt in principe niet zoveel uit voor mij (aangezien ze nog niet m'n icoontje hebben en dus nog niet 'clear' zijn) maar het scheelt een paar klikjes voor mij en dat zou ik toch wel waarderen.
    Laatst gewijzigd door hezz; 4 juni 2010 om 14:25

Senior Member

Standaard

ok ik heb er nu drie toegevoegd maar krijg de nette icoontjes niet voor elkaar...

Senior Member

Standaard

Dan kan alleen de 'beheerder' doen (ik dus)! En daar ben ik blij om, het geeft me wat meer overzicht over wat wel en niet ge-edit is of nieuw is
    Laatst gewijzigd door hezz; 4 juni 2010 om 14:34

Senior Member

Standaard

Jacky Claes Hasselt
    Demerstraat 50
    3500 Hasselt

Jacky Claes Genk
    Hasseltweg 54
    3600 Genk

JnR
    Dorpsstraat 27a
    3500 Hasselt
    Hva faen?

Senior Member

Standaard

Bedankt voor de laatste toevoegingen iedereen, maar mag ik iedereen vriendelijk verzoeken tijdens het toevoegen NIET meteen de icon te veranderen? Dit geeft mij veel meer overzicht van wat nieuw is en wat ik nog moet aanpassen. En nogmaals, zoek eerst op de zaaknaam!

Zo had iemand bijv dit toegevoegd: "Dorpsstraat 21 7274 AM Geesteren". Maar dit zegt natuurlijk niets over de naam van de zaak, waardoor je bijvoorbeeld daarna ook niet opzoek kunt naar de website of andere bronnen. Ik moest naar dat adres googlen om erachter te komen dat het "Penterman Muziek" was!

Nogmaals bedankt voor alle toevoegingen tot zover, ziet er al goed uit!
    Laatst gewijzigd door hezz; 11 juni 2010 om 17:48

Senior Member

Standaard

Geen google account, dus zo maar even: Big One Zwole, vind ie meteen in de zoekbalk.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Leuk initiatief, heb er ook een paar toegevoegd:

Mainstreet Zuid Scharwoude
    Mupo Hoorn
    North End Heerhugowaard
    Mels Music Hoorn

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Leuk initiatief, heb er ook een paar toegevoegd:

Mainstreet Zuid Scharwoude
    Mupo Hoorn
    North End Heerhugowaard
    Mels Music Hoorn
    Super! Dankjewel!

Member

Standaard

Timmer Muziek B.v.
    Beverwijk

is toegevoegd, echter als je m opzoekt in google is de locatie niet correct XD
    11 - 09 Recording @ Jottem! Studio, 15 -10 @ Molfest Brutal Edition, Kompleks Heerhugowaard

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten