Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 195 van 341 EersteEerste ... 95145185193194195196197205245295 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.941 t/m 1.950 van 3402
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurentdelyon Bekijk bericht
    Mijn duo
    De lelijke (links nep relic) en de mooie...

JJ
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Standaard

M'n broertje heeft eindelijk ook een Tele gekocht!
    Squier classic vibe 50's. Leuke gitaar! Maar iets minder twangy dan mijn Tele's. Zou niet per sé mijn geluid zijn, maar hij heeft sowieso een sound met meer drive en ballen dan ik, dus hij kan het wel gebruiken.

Tof voor hem!

Die 60's custom Classic Vibes zijn ook érg tof! Aanradertje voor iemand die een cheape, goede tele zoekt!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    M'n broertje heeft eindelijk ook een Tele gekocht!
    Squier classic vibe 50's. Leuke gitaar! Maar iets minder twangy dan mijn Tele's. Zou niet per sé mijn geluid zijn, maar hij heeft sowieso een sound met meer drive en ballen dan ik, dus hij kan het wel gebruiken.

Tof voor hem!

Die 60's custom Classic Vibes zijn ook érg tof! Aanradertje voor iemand die een cheape, goede tele zoekt!
    Had gisteren zon classic strat in mn handen. Heb hem alleen onversterkt geprobeerd en het speelde en klonk prima! Als je goed kijkt is de afwerking hier en daar niet helemaal top, maar echt fijn ding...als die tele's ook zo zijn..
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen Bekijk bericht
    De lelijke (links nep relic) en de mooie...

JJ
    Hmja, das toch wel een van de lelijkste relic jobs ooit. IMO hé. Ik heb hem al vaker gezien, zijn de in de fabriek gerelict ofzo?
    It’s like I’m in the fourth dimension and somebody is asking me to describe it verbally and, that’s where the fourth dimension is all about. It’s no words, no symbols, no images, all pure real energy and vibrations.

Senior Member

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Baas Bekijk bericht
    Hmja, das toch wel een van de lelijkste relic jobs ooit. IMO hé. Ik heb hem al vaker gezien, zijn de in de fabriek gerelict ofzo?
    JOE STRUMMER model Telecaster....

Senior Member

Standaard

nieuw, en hier blijft het ook bij, als het geen Tele meer is, dan vind ik dat niet erg

grunge/noise-hippie

Senior Member

Standaard

beetje late reactie, magoed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chantilly Bekijk bericht
    heb je die strap van je squier zelf gespoten?
    nope, gewoon stock gekocht zo, vind m wel leuk zo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    En sinds wanneer speelt de klank een rol?

Nee natuurlijk, zal best een leuke gitaar zijn, maar een telecaster dat zo ver afstaat van de oergitaar die ze eigenlijk is, kan me doorgaans niet echt bekoren.
    Mn blauwe is zeker een erg leuk ding
    Dat andere wat je zegt is natuurlijk gewoon questie van smaak Ik hou zelf wel heel erg van aparte kleur/vorm (zo ben ik ook trotse eigenaar van een fel groen met zwarte Dean Razorback).

Enigszins O.T. Momenteel heb ik plannen om de pickups van mn blauwe te vervangen, moet ik me alleen nog even goed in verdiepen. Iemand goeie voorstellen voor (humbuckersize) pickups? Ben op zoek naar een zeer volle high gain sound, beetje Les Paul achtig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Baas Bekijk bericht
    Het is ook niet echt een relic, Joe Strummer heeft zijn gitaar meerdere malen overgespoten in o.a. primer en zwarte autolak, ook de teksten spoot hij over of schuurde ze weg net als de stickers. Hier een foto van de originele de foto daaronder ziet de gitaar er alweer anders uit, ongoing process tot aan zijn dood.

Hieronder 2 Fender Mex kopie/tribute, de rechtse is nog iets meer onder handen genomen, wel jammer dat ze niet een 6barrel bridge hebben genomen.

En hier heeft iemand wel heel veel werk in gestoken om een exacte kopie te maken (weer wel met een 3barrel bridge), maar er staan een behoorlijk aantal foto's van hoe de gitaar continu visueel is gewijzigd:
    Partscaster Joe Strummer op TDPRI
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 20 juni 2010 om 00:34

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SEAL Bekijk bericht
    nieuw, en hier blijft het ook bij, als het geen Tele meer is, dan vind ik dat niet erg

vet, heb je dat zelf gedaan?

Senior Member

Standaard

Eddie Vedder gebruikt ook zo'n relic, al moest ik twee keer kijken voor ik doorhad dat het niet zijn sparkle/soapbar Tele was. Hij gebruikte hem voor Rearview Mirror.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten