Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 337 van 904 EersteEerste ... 237287327335336337338339347387437837 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.361 t/m 3.370 van 9036
    Senior Member

Standaard

even een snelle vraag, ik heb een elektrische gitaar gezien van aria the cat, er ontbreekt een stemmechaniek en er zijn barsten in de hals (ik weet niet of het alleen de lak is, volgens mij ook wat hout) ook aan de skunk stripe is het een beetje omhoog. ik weet nog niet of de elektronica werkt, het ziet er wat verroest uit. wat zou dit nog waard zijn?
    dergelijke gitaar is het
    maar dan in minder goede staat
    no life without music

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pueblo Bekijk bericht
    wat zou dit nog waard zijn?
    Paar tientjes aan onderdelen? Is zo'n Cat ook niet van MDF/Multiplex?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Paar tientjes aan onderdelen? Is zo'n Cat ook niet van MDF/Multiplex?
    vraagprijs is 25 zou ik dit doen? hals is denk ik niet bruikbaar, stemmechanieken zijn wat verroest de brugstuds ook,ik neem denk ik een versterkertje mee om te zien of ze nog werkt

edit zo een maar met meer roest: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=125465
    Laatst gewijzigd door pueblo; 2 juni 2010 om 14:43
    no life without music

Standaard

http://link.marktplaats.nl/352139012

Een Epiphone Les Paul 1992 wordt aangeboden voor 125, ik heb heel impulsief al 150 geboden, maar wat denken jullie? Is het een echte zo te zien aan de foto's? En is ie dan ook 125 waard? Misschien vind ik zo eindelijk mijn eerste gitaar..

Groeten, Juul

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julos Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/352139012

Een Epiphone Les Paul 1992 wordt aangeboden voor 125, ik heb heel impulsief al 150 geboden, maar wat denken jullie? Is het een echte zo te zien aan de foto's? En is ie dan ook 125 waard? Misschien vind ik zo eindelijk mijn eerste gitaar..

Groeten, Juul
    Ik heb niet veel verstand van epi's, maar ik vind de potmeters zo scheef! maar dat zou ook heel goed aan mij kunnne liggen? en het logo lijkt wat recht? anyway...Zoals ik al zij, ik ben geen epi kenner!
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratie Bekijk bericht
    Ik heb niet veel verstand van epi's, maar ik vind de potmeters zo scheef! maar dat zou ook heel goed aan mij kunnne liggen? en het logo lijkt wat recht? anyway...Zoals ik al zij, ik ben geen epi kenner!
    Ach ja... Epiphone. Valt geen lijn op te trekken!

Je moet gewoon op de eerlijkheid van de verkoper af gaan. Als hij inderdaad uit 1992 is is het waarschijnlijk een goede gitaar, zeker voor het geld!

Standaard

Dat van die potmeters en dat epiphone logo viel mij ook al op, ik weet dat voor de nieuwere epiphone's dat betekend dat het om een fake gaat. Als dit echter een 1992 made is, dan wil dit nog wel eens anders zijn..
    iemand die hier wat meer over weet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julos Bekijk bericht
    Dat van die potmeters en dat epiphone logo viel mij ook al op, ik weet dat voor de nieuwere epiphone's dat betekend dat het om een fake gaat.
    Nee hoor, dat wil helemaal niets zeggen... "Echte" Epiphones hebben er ook last van. Vergelijk in een echte gitaarzaak maar eens 2 Epi's met elkaar...

Standaard

Gewoon proberen...speelt en klinktie goed? Dan heb je toch een mooi gitaartje voor dat geld? Epi of geen Epi
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Het probleem is een beetje dat die gitaar in groningen staat en ik in deventer woon, bovendien heb ik nog nooit een gitaar in mijn handen gehad dus testen heeft ook geen zin. Ik twijfel dus nog of ik de gok moet nemen om dat ding te kopen en op te laten sturen (als verkoper dat wil), hij accepteert wel paypal dus mocht het een oplichter zijn kan ik eventueel via paypal e.e.a. terugkrijgen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten