Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 546 van 1797 EersteEerste ... 4644649653654454554654754855659664610461546 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.451 t/m 5.460 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    NIEUW IN DE DOOS Stratocaster Squier by Fender met decal !

Made in Asia dus perfecte afwerking !!!

en om het helemaal af te maken :

Fender decal op de kop en een Fender neckplate op de achterzijde.

http://link.marktplaats.nl/348684346
    Ik begrijp niet dat hij hier mee wegkomt. Als ik de importeur van Fender was...

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loike Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/349375486

om de zoveel tijd 2 nieuwe epi's. Is dat wel betrouwbaar?
    Waarschijnlijk niet, maar de vraag is al geregeld of het nog uitmaakt of je een 'echte' Epiphone koopt of een zogenaamde 'nepperd', in zoverre dat er überhaupt aan getwijfeld wordt of ze niet uit dezelfde fabriek komen. Een Epiphone LP is nou ook niet echt een 'kwaliteitsproduct'.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Ik begrijp niet dat hij hier mee wegkomt. Als ik de importeur van Fender was...

Gr. C.
    Het zijn Squier Bullets.. Ooit eens op een andere ad gereageerd, alleen toen werden ze (als ik het goed heb) als Squiers aangeboden...

Adverteren al een tijdje zo...

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niet, maar de vraag is al geregeld of het nog uitmaakt of je een 'echte' Epiphone koopt of een zogenaamde 'nepperd', in zoverre dat er überhaupt aan getwijfeld wordt of ze niet uit dezelfde fabriek komen. Een Epiphone LP is nou ook niet echt een 'kwaliteitsproduct'.
    Dat is Erik uit hardenberg toch? Goeie gast, heb er m'n eerste epi gekocht. En laat dat nou de epi zijn waar ik het meeste spijt van heb dat ik hem verkocht heb.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dat is Erik uit hardenberg toch? Goeie gast, heb er m'n eerste epi gekocht. En laat dat nou de epi zijn waar ik het meeste spijt van heb dat ik hem verkocht heb.
    Geen idee. Naar de foto's kijk ik niet eens meer serieus aangezien jij (dacht ik?) al eens aangetoond hebt dat 'echte' Epi's ook wel eens eigenschappen van nepperds hebben (schroefje in het midden van de slagplaat, dat soort geouwehoer), maar ik kan wel begrijpen dat als er twee nieuwe Epi LPs aangeboden worden tegen wel heel erg concurrerende prijzen, mensen gaan twijfelen.

Senior Member

Standaard

Erik, de schrik van de Epiphone dealers daar in de regio.
    Hij biedt de echte epi´s aan, is en thuishandelaar.
    Ik heb bij hem ook eens een gitaar gekocht en een versterker.
    Niks mis mee, je betaalt gewoon niet extra voor btw, huur etc.
    Can't have to many Tele's

Senior Member
    Blog Entries
    4

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Geen idee. Naar de foto's kijk ik niet eens meer serieus aangezien jij (dacht ik?) al eens aangetoond hebt dat 'echte' Epi's ook wel eens eigenschappen van nepperds hebben (schroefje in het midden van de slagplaat, dat soort geouwehoer), maar ik kan wel begrijpen dat als er twee nieuwe Epi LPs aangeboden worden tegen wel heel erg concurrerende prijzen, mensen gaan twijfelen.
    Dat klopt, dat was ik. Erik is zoals hier boven al gezegd is een thuis handelaar die op een of andere manier lekkere epiphones te pakken krijgt en verkoopt voor bijzonder goedkope prijzen. Hij doet het naast zijn gewone baan dus waarschijnlijk voor maar een paar tientjes winst.

Hij is zelf ook al eens slachtoffer geweest van oplichting en ik weet nog dat ik contact met hem gehad heb daaromtrend, helaas geen hulp kunnen bieden.

Wat betrefd die specificaties die de fake epi's hadden betrof het met name de "custom" uitvoering van epi. Wat mij vooral opviel was de plaatsing van de potmeters en de binding van de kop die op de hals aansloot en de dikte van de binding.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    NIEUW IN DE DOOS Stratocaster Squier by Fender met decal !

Made in Asia dus perfecte afwerking !!!

en om het helemaal af te maken :

Fender decal op de kop en een Fender neckplate op de achterzijde.

http://link.marktplaats.nl/348684346
    De verkoper heeft ondertussen iets duidelijker erbij vermeld dat hij de decals er zelf heeft opgeplakt, want dit leek me voorheen niet erg duidelijk.

Ik heb hem hier zelf op gewezen, maar kreeg meteen 2 nogal aangebrande mailtjes terug waarin hij zelfs dreigde met juridische stappen op grond van het verbod op sabotage van advertenties" .
    Ware het niet dat ik een student rechten was, had ik hem misschien nog geloofd en hem een even vriendelijk berichtje teruggestuurd.

Natuurlijk blijf ik het wel nog erg jammer vinden dat dingen zoals deze eigenlijk verkocht mogen worden op marktplaats. Want het blijft hoe dan ook geen echte fender.
    Laatst gewijzigd door Sanderltd; 1 juni 2010 om 21:21

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    De verkoper heeft ondertussen iets duidelijker erbij vermeld dat hij de decals er zelf heeft opgeplakt, want dit leek me voorheen niet erg duidelijk.

Ik heb hem hier zelf op gewezen, maar kreeg meteen 2 nogal aangebrande mailtjes terug waarin hij zelfs dreigde met juridische stappen op grond van het verbod op sabotage van advertenties" .
    Ware het niet dat ik een student rechten was, had ik hem misschien nog geloofd en hem een even vriendelijk berichtje teruggestuurd.

Natuurlijk blijf ik het wel nog erg jammer vinden dat dingen zoals deze eigenlijk verkocht mogen worden op marktplaats. Want het blijft hoe dan ook geen echte fender.
    Ja een prachtige upgrade door ons vakkundig aangebracht en voorzien van 10 laklagen

Zo iedereen blij nou ??? Aangepast op verzoek van Mr. .
    Bent u toevallig Mr. N?
    Laatst gewijzigd door The Bertman; 10 april 2014 om 13:57
    GEAR:
    Gitaren: ESP Eclipse II Vintage Black - PRS SE Custom
    Amp: Laney Ironheart 120

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht

wat een eikel trouwens, als ik het goed hebt, heeft hij je naam vermeld in zijn advertentie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten