Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 45
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Daarnaast is het afhalen en niks geen opsturen bij "gewonnen" spullen. Ik wilde er ook wel gaan kijken maar het is meer dan 250 km enkele reis vanaf mijn adres. Let morgen maar op trouwens; in het laatste uur wordt er nog zoveel geboden dat er van leuke koopjes al helemaal geen sprake meer is. Jammer genoeg kun je niet snipen bij zo'n veiling zoals bij Ebay. Met elk bod komt er weer 5 minuten veilingtijd bij. Dat garandeert de hoogste opbrengst.
    Idd. Gisteren werd nog als een idioot geboden..... letterlijk. Er zijn spullen bij waarvoor MEER als de winkelprijs is geboden (na bijtelling van de %).
    En voor vele andere exact gelijk aan de winkelprijs.... (dus met alleen fabrieks garantie)

Zijn mensen nu zo dom of hoe zit dat?

Voor mij is het maar 5 minuten fietsen maar van koopjes idd geen sprake. Dus strakjes maar snel naar de lokale gitaarboer, lekker testen/beslissen/kopen MET garantie waar ik niets naar de fabriek hoef op te sturen, MET service (ga ik toch van uit!), enz.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olorin Bekijk bericht
    Er zijn spullen bij waarvoor MEER als de winkelprijs is geboden (na bijtelling van de %).
    En voor vele andere exact gelijk aan de winkelprijs.... (dus met alleen fabrieks garantie)
    Da's mooi voor de schuldeisers.
    Het is jammer om te zien dat er steeds meer (kleine) ondernemingen in de muziek stoppen of het loodje leggen.
    Studio's & muziekwinkels, a thing of the past?
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

Senior Member

Standaard

Zijn het niet de grotere ondernemingen, met een nog groter pand en hoge lasten? Melodie uit Putten (recent omgevallen) was er ook zo één. Een paar jaar terug, toen de toekomst er goed uitzag, naar een nieuw, groot, glanzend pand verhuisd, vlak voordat de crisis losbarstte.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

En ik krijg net de bevestiging van mijn koop van een VHT Pittbull combo, voor 2/3e van de winkelprijs.

Je moet goed kijken op het plaatje, maar het betreft een Pittbull Super Thirty. Speciale gelimiteerde versie van de Pittbull 45, slechts 200 stuks wereldwijd. De reviews die er te vinden zijn, zijn absoluut lyrisch. En natuurlijk is het niet de 'nieuwe' VHT, het is een VHT van voordat Steve Fryette de naam verkocht aan een Chinese dozenschuiver van Behringer-niveau (per 1-1-2009). Deze amp heeft kennelijk wel een tijdje in de winkel gestaan.

Nu nog een FRYETTE naamplaatje aanvragen bij de importeur, ter vervanging van 't VHT plaatje dat er op zit (Fryette levert ze graag).

Van 't weekend maar eens een HNAD topic maken.

had ik wellicht eerder moeten vragen, maar @Dickie en andere oud-muzikaza piepels: is wat, of koop ik een troepding?
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd. Ziet er goed uit....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht

had ik wellicht eerder moeten vragen, maar @Dickie en andere oud-muzikaza piepels: is wat, of koop ik een troepding?
    Het is een te gekke amp... Alleen wel een occasion... Don't worry ik ken de vorige eigenaren... (Alleen thuis en in studio gebruikt!)
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

Wink

Maar dinsdag (middag) ben ik er... ALS je tenminste telecasters hebt
    Helaas... De Fenders zijn nu (dinsdag-morgen) nog nie binnen... Kunnen wel elk moment komen... hihi spannend!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickie Bekijk bericht
    Het is een te gekke amp... Alleen wel een occasion... Don't worry ik ken de vorige eigenaren... (Alleen thuis en in studio gebruikt!)
    Hmm. Dat het een occasion is stond er niet bij (bij andere kavels heb ik het er wel bij zien staan). Niet zo netjes van Troostwijk auctions. Ik vermoedde het al, omdat die gelimiteerde reeks al uit 2003 ofzo stamt. Het zou me verbaasd hebben als hij echt al 7 jaar bij Muzikaza stond...

De enige die ik verder te koop kon vinden, staan in de VS, voor ca. $ 900-1.000 (of als uitverkocht voor ca. $1.300).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickie Bekijk bericht
    Helaas... De Fenders zijn nu (dinsdag-morgen) nog nie binnen... Kunnen wel elk moment komen... hihi spannend!
    Hm, nou ja spannend..........

En versterkers ? wat heb je daar "al" van staan ( ben nl nog aan het twijfelen, 1 een verterker of toch een tele............. )

En de koffie ? Staat die nu klaar of niet ? +/- 4 uur ben ik er, 2 suiker geen melk graag.

Standaard

Hm, nou ja spannend..........

En versterkers ? wat heb je daar "al" van staan ( ben nl nog aan het twijfelen, 1 een verterker of toch een tele............. )

En de koffie ? Staat die nu klaar of niet ? +/- 4 uur ben ik er, 2 suiker geen melk graag.
    Laney, Engl zijn binnen... verder zal er vanmiddag nog veul moeten komen...
    Koffie? Kumt goot!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten