Kheb eens gemaild! ziet erg goed uit geert....is al de 2e advertentie die je mij bezorgd!![]()
Gibson, what else...?
Sorry hoor maar jij zij een paar posts terug dat jij geen 500 had..ik lees dan voor mijzelf grijpen die kans! Als je ;m alnog wilt zegt maar dan kap ik 'm af (jij was als 1e)![]()
Gibson, what else...?
Wtf ?! Kun je als koper/geinteresseerde geen rechten ontlenen aan een een grote tweedehands tip op dit forum ? Tsss, moet niet gekker worden.
Gezien de headstock inlay is het mogelijk een 70's Greco, die toch wat minder zijn dan de 80's Mint collection en de 800, 1000 en 1200 series. Daarbij, GEEN fret-edge binding betekent bij Greco 90% zeker ook GEEN ebony toets.
Of hij moet de elementen eruit halen, en als het Dry-Z's blijken te zijn, heeft ie te maken met een EG-1000C; die heeft wel een ebben toets ja.
Maar anders is het dus 'black dyed' rosewood.
Heb er zelf precies zo één gehad, die is uiteindelijk aan een Belg verkocht. Prima gitaar, maar niet te meten met de series boven de EG-800 (die je 2e hands ook echt niet voor minder dan 800-1000 euro tegenkomt). Een EG-800 zelf vind je misschien voor 600-700 euro. Voor een EG-1200 in goede staat zit je sowieso boven de 1500 euro.
Als je de wat betere series eens wilt zien (ook van Burny, Orville, Tokai, etc.)
www.japanvintageguitars.com
http://www.japanguitars.co.uk/
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Favorieten/bladwijzers