Hebben ze ook zo'n soort gitaar voor curling?
Hebben ze ook zo'n soort gitaar voor curling?
Aan iedereen (een enkele uitzondering daargelaten) die hier heel stoer roept dat ie voetbal verschrikkelijk vindt: ik geloof er geen reet van. Straks zitten jullie allemaal voor de tv, te kijken hoe Nederland er in de kwartfinale uitvliegt.
Oh, en die gitaar is idd wel lelijk ja.
oh nou ik vind voetbal niet vreselijk hoor![]()
Ik vind alleen die gitaren zo een onzin :P
ps. waarom zouden we op een gitaarforum gaan zeuren wie er wel en wie er niet van voetbal houd![]()
Hoe dat bij mij gaat: wedstrijd opzetten want lijkt toch wel spannend. Na 10 minuten non-actie gitaar erbij op de bank, beetje pielen. Nog eens tien minuten saaiheid: geluid van tv op zacht, plaatje erbij op om mee te jammen. Rust: andere zender op, twee uur later het besef dat ik nooit de wedstrijd meer heb afgekeken. Dus die gitaar zou dan wel een goeie reminder zijn!
Tijdens voetbal staan er lekkere hapjes op tafel!![]()
Prima gitaartje! Ik zeg doen!
Ook ik val dan onder die uitzonderingen. Ik zet gewoon een fijne film op, het WK kan me gestolen worden. Ik heb het geprobeerd, echt. Maar ik kan er gewoon niet langer dan 10 minuten naar kijken.
De enige uitzondering op die regel was twee jaar geleden, in een Italiaans hostel. Nederland - Frankrijk was toen bijzonder genietbaar door de meute Italianen die Frankrijk verwoest wilden zien worden. Na een Franse actie gilde zelfs een meisje 'bastardo!' naar de tv. Fair is fair, dat was erg leuk.
Favorieten/bladwijzers