Geen moseley trem? Of kun je daar niet aankomen linkshandig? Ik weet iig dat tymguitars(denk wel de voornaamste mosrite bouwer) www.tymguitars.com.au
en hallmark www.hallmarkguitars.com een eigen versie hebben. Wellicht ook linkshandig?
Geen moseley trem? Of kun je daar niet aankomen linkshandig? Ik weet iig dat tymguitars(denk wel de voornaamste mosrite bouwer) www.tymguitars.com.au
en hallmark www.hallmarkguitars.com een eigen versie hebben. Wellicht ook linkshandig?
Laatst gewijzigd door Ukeloeder; 21 mei 2010 om 15:34
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Laatst gewijzigd door j3r03n; 22 mei 2010 om 11:43
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Ja, de carve van de Sidejack (die gebaseerd is op de Mosrite) lijkt meer op de carve van Univox Hi-Flyers.
Complimenten oigun!
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Oh ik vind die carve op de Eastwood juist wel kick-ass! Minder conventioneel, oogt fris en aparter.
Gaat er wel goed uitzien Mister Gun!
Bedankt allemaal! Morgen ga ik buiten wel even een foto maken ik ben het hele weekeind weg geweest maar de body is helemaal gepolijst dus in principe klaar en de kleur/transparantie is nu ook duidelijker. Intussen wordt er druk aan de decals gewerkt![]()
Echt vakwerk man...
Ben benieuwd naar de nieuwe pics!
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
De eerste laag lak en de decal zitten op de hals. De decal moet even een nachtje drogen anders blijf je hem zien.
Sorry voor de grote pics maar ik heb even een andere camera gebruikt en vergeten de verkleininstelling aan te passen in ps.
hey oigun, ziet er strak uit man!
maar zie ik nu goed dat de decal te 'groot' is en over de tuner-holes loopt? heb je geen schrik dat je het met het inbrengen van de tuners gaat lostrekken van de lak? (als je begrijpt wat ik bedoel)
grtz
Favorieten/bladwijzers