Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 182 van 252 EersteEerste ... 82132172180181182183184192232 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.811 t/m 1.820 van 2514

Standaard

Ik heb zelf wel de luxe van een behoorlijk aantal ongebruikte loops en switches, dus ik kan altijd nog eens overschakelen op aparte pedalen bijvoorbeeld, maar op het moment heb ik genoeg aan mijn replifex voor effecten en een volumeboost.
    De andere gitarist in de band heeft na een studio en een quad nu ook sinds een tijdje een triaxis en dat ding is echt te gek, hij gebruikt hem icm een Gmajor.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Ik zag btw dat je de grill van je cab nog los hebt hangen

Nog ff wachten op Thomann en je kan weer knallen!
    Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)

Gezocht: Pedalenspul :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    De DBX 266XL Compressor, TC Electronic M2000 FX en Shure P4M zijn nieuw, lijkt me niet niks. Bovendien heb ik dat gepost in een informatief draadje, waar niemand op reageert.
    Ik had het idd wel gezien. Ik heb die toestellen niet gehad, dus daar heb ik niet zoveel zinnigs op te zeggen .

Mijn rack gaat binnenkort ook weer op de schop. Ik heb de belastingteruggave (nog niet gestort) maar er komt niet veel nieuws bij. Ik kan niets bedenken :O (ja dat is een uitdaging!).
    Ik koop een nieuw 4 HE zodat mijn ENGL preamp ook een plekje krijgt (dus 3 HE over).
    EDIT: m'n geld is al gestort. dus ik kan weer lekker GASsen .
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 17 mei 2010 om 14:14

Senior Member

Standaard

Vanmiddag kwam er een nieuwe 4 HE flightcase binnen en natuurlijk ben ik meteen aan het werk gegaan. Alles zit er nu weer in, de achterkant klopt nog niet helemaal dus die houden jullie van me tegoed.

Ook een foto met goede kwaliteit (en zonder zoveel zonlicht) komt nog (waarschijnlijk vanavond).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Vanmiddag kwam er een nieuwe 4 HE flightcase binnen en natuurlijk ben ik meteen aan het werk gegaan. Alles zit er nu weer in, de achterkant klopt nog niet helemaal dus die houden jullie van me tegoed.

Ook een foto met goede kwaliteit (en zonder zoveel zonlicht) komt nog (waarschijnlijk vanavond).
    Heel vet, dat is een serieus rack! Dat zal bij elkaar ook behoorlijk wat wegen denk ik :P
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Ja dat wordt inderdaad steeds erger. Het middelste rek lukt me met 1 hand, maar het onderste is serieus zwaar en het bovenste is eigenlijk helemaal ontilbaar. Smalle trappen op en af wordt ook leuk. Ik ben echt superblij met dat karretje, met plugjes inschroeven vanmiddag was dat wel érg makkelijk.

Senior Member

Standaard

voordat je 't weet evenaart je setup die van Nocki of Morris' pre-/post-/poweramp-setup !..
    ...wat overigens geen benijdenswaardig iets zou zijn, chapeau voor je rackje dude!

maar nu dus nog 'iets' om de G-major te vergezellen; mijn suggestie zou een dedicated reverb of delay, rackmount Timefactor/Modfactor/Pitchfactor of een MPX-1, MX-400, M-One en/of D-Two zijn
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Ja dat wordt inderdaad steeds erger. Het middelste rek lukt me met 1 hand, maar het onderste is serieus zwaar en het bovenste is eigenlijk helemaal ontilbaar. Smalle trappen op en af wordt ook leuk. Ik ben echt superblij met dat karretje, met plugjes inschroeven vanmiddag was dat wel érg makkelijk.
    je zou -voor zover je dat niet al bedacht/besproken/'geforumd' hebt, natuurlijk ook anders modulair kunnen werken:

A: Pedaltray/GCX/ 530 (of Trio)
    B: Trio (of 530)/ G-Major
    C: Engl (930 o.i.d.?) eruit en 2/50/2 of lichtere eindtrap erin..

A+C = 'basic pedals into amp' idee
    B+C = 'basic stereo delay/verb/mod' idee
    A+B+C= 'onslaught'

het staat me even niet meer voor de geest hoe je tussen e530 en Trio switcht (de een in de pre-amp loop van de ander? of alles via je GCX?)
    maar als je de GCX als 'centrale switcher' gebruikt, hoef je niet eens zoveel meer 'om te steken' als je Trio en 530 scheidt... toch?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    voordat je 't weet evenaart je setup die van Nocki of Morris' pre-/post-/poweramp-setup !..
    ...wat overigens geen benijdenswaardig iets zou zijn, chapeau voor je rackje dude!

maar nu dus nog 'iets' om de G-major te vergezellen; mijn suggestie zou een dedicated reverb of delay, rackmount Timefactor/Modfactor/Pitchfactor of een MPX-1, MX-400, M-One en/of D-Two zijn
    Ja zoiets lijkt me wel heel erg vet, maar waarom zou ik dat doen? Wat zou het écht toevoegen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    je zou -voor zover je dat niet al bedacht/besproken/'geforumd' hebt, natuurlijk ook anders modulair kunnen werken:

A: Pedaltray/GCX/ 530 (of Trio)
    B: Trio (of 530)/ G-Major
    C: Engl (930 o.i.d.?) eruit en 2/50/2 of lichtere eindtrap erin..

A+C = 'basic pedals into amp' idee
    B+C = 'basic stereo delay/verb/mod' idee
    A+B+C= 'onslaught'

het staat me even niet meer voor de geest hoe je tussen e530 en Trio switcht (de een in de pre-amp loop van de ander? of alles via je GCX?)
    maar als je de GCX als 'centrale switcher' gebruikt, hoef je niet eens zoveel meer 'om te steken' als je Trio en 530 scheidt... toch?
    Heb ik overnagedacht, maar
    1. de poweramp gaat zéker niet weg.
    2. ik kan me zo voorstellen dat ik ook nog wel eens een postgain pedaaltje wil gebruiken en dan werkt het 't makkelijkst als ik beide preamps in 1 rack heb.
    3. ik heb niet het idee dat ik zo'n modulaire setup ga gebruiken. ik heb maar heel weinig gigs en dan wil ik wel de hele boel meenemen. het gesjouw en gedoe neem ik voorlopig graag voor lief .

de GCX is inderdaad mijn centrale switcher. ik ga met een y-kabel vanuit de laatste pedaal-loop naar beide preamps en de Trio zit op de input van een loop, de E530 op de return van dezelfde loop (dus uit=trio, aan=E530)

Senior Member

Standaard

Zoals beloofd een foto bij beter licht (ja, nog steeds met m'n crappy telefooncamera).

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten