Whoppa, nieuwe (slechte kwaliteit..) pic van mijn rig
Van boven naar beneden:
DBX 266XL compressor (voor clean slagwerk)
TC Electronic M2000
Shure P4M In-ear monitor mixer
Mesa Boogie TriAxis
Samson Powerstrip
Mesa Boogie 2:90
Racklade
Laatst gewijzigd door minoin; 15 mei 2010 om 21:35
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Very nice! Nu nog een tuner en een interface en je hebt alles compleet.
Alles ook al geprogrammeerd (incl. de gaspedalen?)
Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)
Gezocht: Pedalenspul :-)
Het is grauw in Utrecht, zeg.
Ziet er wel netjes uit, maar wat is er nieuw?
En wat moet die jongen met een racktuner? :P
Wat zouden jullie trouwens zeggen van 1 dikke kabel met alles er in van rack 1 naar rack 2? Dus power, midi en audio in 1 kabel?
Nou een racktuner, omdat hij geen locking tuners heeft :P
Een multikabel voor alle signaal zou goed kunnen, maar power zou ik altijd apart doen. Powerconstekker doortrekken is ook een goede oplossing.
Als je multikabels nodig hebt moet je maar ff op www.(uw)kabelopmaat.nl kijken.
Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)
Gezocht: Pedalenspul :-)
Ik heb een multi-kabel waar 2x 9V, midi en gitaar-signaal doorheen gaat, maar heb ergens gelezen dat het erg duur is om bij www.(uw)kabelopmaat.nl een multi-kabel te laten maken met 230/240V erin.
Het kan wel schijnbaar, maar ik neem aan dat deze core extra geshield moet worden o.i.d. waardoor hij extra duur wordt.
De DBX 266XL Compressor, TC Electronic M2000 FX en Shure P4M zijn nieuw, lijkt me niet niks. Bovendien heb ik dat gepost in een informatief draadje, waar niemand op reageert.
In de M2000 zit een tuner, dus een racktuner is momenteel niet prioriteit nummer 1.
Een GCX Switcher daarentegen wil ik wel graag gaan gebruiken om de Compressor alleen op het clean toe te passen. Daarna komt er nog een Interface achterin en een Furman ipv mn Samson.
Nee Arnie, ik heb de effecten nog niet geprogrammeerd. Ik heb ze er dit weekend in geschroefd, maar ik zit nog te wachten op XLR-pluggen van Thomann om de boel opnieuw te bedraden.
Daarna lekker genieten van een verschrikkelijk goede en vooral overtuigende sound.
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Weet ik nog niet zeker, het is nog slechts een plan :P Ik ben geen pedalen liefhebber, maar mocht ik ooit een apart effect voor of na de pre-amp willen, dan is dat wel zo prettig.
Besides, wellicht komt er ook nog ooit een extra pre-amp, maar eerlijk gezegd heb ik al teveel aan mijn TriAxis. Good question though..
Favorieten/bladwijzers