Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 536 van 1797 EersteEerste ... 3643648652653453553653753854658663610361536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.351 t/m 5.360 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ja macw, jij zou nog komen hier!
    wat neem je mee?
    Hey bass,
    Ik had dus gedacht dat jij nog naar het feest van Hoornsterzwaag zou komen en had idd wat meegenomen (kun je nu toch niet meer controleren )

Het was best gaaf dat Highway to rosie.

Als ik weer concreet in de buurt ben kom ik langs op mn Oldtimer suzuki.
    Neem ik ook mn vetste plectrum mee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Ik had hem al geëdit

dacht aan de geographische lokatie, verzamelwoede van LP's, veel posten hier. Wat mij deed editten was eigenlijk dat ik volgens mij wel ads van je gezien had en topic waarbij wat van de hand gedaan werd en toen waren de deals aanzienlijk beter. Dit leek me niet echt iets van jouw
    Yeah, ik ben er ook niet zo mee bezig als geert, hij is er best druk mee en steekt er veel tijd in. Dan maak je wel eens een vergissing. Ik zag al dat het een ad van geert was waar het commentaar op werd gegeven. Ik vind zijn argument ook prima, je kunt tenslotte ook niet altijd goed doen.

Bijvoorbeeld:

Tijd terug bij het verkoop van een van mijn epi's die ik netjes in mijn sig had geplaatst kreeg ik ineens een PM van een "forummember" dat hij hem graag wilde hebben/kopen. Dus ik heb een afspraak gemaakt en gezorgd dat ik die dag thuis was. Eigenlijk had ik andere plannen maar je gunt een ander nog wel wat. Komt die slemiel niet opdagen en ook geen bericht. Kijk ik op zijn profiel pagina en zie dat hij op de dag van het bericht dat hij mij stuurde lid was geworden en nog nooit gepost had. Ik vermoed dat het een dubbelaccount van iemand is geweest die door geldgebrek zijn sloeberige afspraak niet kon nakomen, de pauper. Dus daar trap ik nooit meer in. Vaste members denken beter na voordat ze zo op hun bek gaan.

Daarna heb ik een epi custom (zwarte) uit korea aangeboden voor €300,- of zo. Dat ding was perfect, had ik uit belgie gehaald van iemand die echt in geldnood zat. Ik werkte in duitsland en ben dus 400KM omgereden omdat ik wel dacht dat iemand hier hem zou willen hebben (ik ben een sukkel ik weet).
    Ik zou er dan iets van €50,- winst <----(als of) op gemaakt hebben dus dat zou dan bijna vijf euro per uur zijn geweest.. Vette winst toch (en ik heb het echt niet nodig!!!
    Er waren wel geintereseerden maar het ging om diverse redenen niet door. Heb hem voor €375 op MP gezet en binnen een week was hij opgehaald voor de vraagprijs door iemand die weer uit rotterdam kwam...

Het kan soms raar lopen met de "handel"

Meestal probeer ik het hier te slijten maar het valt wel tegen.
    Net als een cabinet dat ik hier heb aangeboden voor €100,-
    niks...

marktplaats koper bood €210,-

Dus
    Laatst gewijzigd door macwilliams; 16 mei 2010 om 14:10

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Hij is niet van mij dus ik ben geen klooio!
    Och och och... niemand die hem inkopt??

en hij is zooooo makkelijk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Och och och... niemand die hem inkopt??

en hij is zooooo makkelijk
    Ik zie hem niet? Dus ga je gang, aan jou de eer.

Standaard

@ geert, ik post hier idd vaker epiphone's het heet namelijk ook het "TWIJFEL" over een advertentie dus dat zijn dan mijn twijfels, en mag dat dus best. en ik heb toevallig in leeuwarden op een westone les paul gespeeld en die speelde beduidend minder als de epiphone en vintage's die ik in mijn handen gehad heb. en jij maakt in iedere advertentie van elke drol een taartje dus daarom had ik hier zeker mijn twijfels over.
    vr.gr

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Hey bass,
    Ik had dus gedacht dat jij nog naar het feest van Hoornsterzwaag zou komen en had idd wat meegenomen (kun je nu toch niet meer controleren )

Het was best gaaf dat Highway to rosie.

Als ik weer concreet in de buurt ben kom ik langs op mn Oldtimer suzuki.
    Neem ik ook mn vetste plectrum mee

Yeah, ik ben er ook niet zo mee bezig als geert, hij is er best druk mee en steekt er veel tijd in. Dan maak je wel eens een vergissing. Ik zag al dat het een ad van geert was waar het commentaar op werd gegeven. Ik vind zijn argument ook prima, je kunt tenslotte ook niet altijd goed doen.

Bijvoorbeeld:

Tijd terug bij het verkoop van een van mijn epi's die ik netjes in mijn sig had geplaatst kreeg ik ineens een PM van een "forummember" dat hij hem graag wilde hebben/kopen. Dus ik heb een afspraak gemaakt en gezorgd dat ik die dag thuis was. Eigenlijk had ik andere plannen maar je gunt een ander nog wel wat. Komt die slemiel niet opdagen en ook geen bericht. Kijk ik op zijn profiel pagina en zie dat hij op de dag van het bericht dat hij mij stuurde lid was geworden en nog nooit gepost had. Ik vermoed dat het een dubbelaccount van iemand is geweest die door geldgebrek zijn sloeberige afspraak niet kon nakomen, de pauper. Dus daar trap ik nooit meer in. Vaste members denken beter na voordat ze zo op hun bek gaan.

Daarna heb ik een epi custom (zwarte) uit korea aangeboden voor €300,- of zo. Dat ding was perfect, had ik uit belgie gehaald van iemand die echt in geldnood zat. Ik werkte in duitsland en ben dus 400KM omgereden omdat ik wel dacht dat iemand hier hem zou willen hebben (ik ben een sukkel ik weet).
    Ik zou er dan iets van €50,- winst <----(als of) op gemaakt hebben dus dat zou dan bijna vijf euro per uur zijn geweest.. Vette winst toch (en ik heb het echt niet nodig!!!
    Er waren wel geintereseerden maar het ging om diverse redenen niet door. Heb hem voor €375 op MP gezet en binnen een week was hij opgehaald voor de vraagprijs door iemand die weer uit rotterdam kwam...

Het kan soms raar lopen met de "handel"

Meestal probeer ik het hier te slijten maar het valt wel tegen.
    Net als een cabinet dat ik hier heb aangeboden voor €100,-
    niks...

marktplaats koper bood €210,-

Dus
    Ah, ik ben niet de enige die die dus veel rijdt

Ik kan mij die zwarte LP custom nog herinneren, die stond inderdaad wekenlang in je sig, dat was beslist geen slechte prijs Mac.

Ik kan ook een uitglijder maken, zoals nu.
    Voordat ik iets op MP zet, kijk ik de gemiddelde en nieuwprijzen wel na, maar dat is bij de Westone LP niet goed gegaan, mijn fout.
    Ik heb derhalve de prijs ook naar beneden bijgesteld, mijn risico, mijn verlies.

Wat ik wel vervelend vind, is dat ik gelijk door een forummer, die voor mijn gevoel niet verder komt dan LC en Epi, met alle respect, een mening geeft over een gitaar die hij niet kent, maar bovenal mij afschildert als zijnde een oplichter, wat ik helemaal niet ben.

Het posten in dit topic is goed om het kaf van het koren te scheiden, maar je moet hier wel zorgvuldig mee omgaan, om niet mensen te beschadigen die niets kwaads in de zin hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    @ geert, ik post hier idd vaker epiphone's het heet namelijk ook het "TWIJFEL" over een advertentie dus dat zijn dan mijn twijfels, en mag dat dus best. en ik heb toevallig in leeuwarden op een westone les paul gespeeld en die speelde beduidend minder als de epiphone en vintage's die ik in mijn handen gehad heb. en jij maakt in iedere advertentie van elke drol een taartje dus daarom had ik hier zeker mijn twijfels over.
    vr.gr
    Joh, ik neem jouw echt niet meer serieus, je komt elke keer meet het drol en taartje verhaal aan.

Twijfels posten is prima, maar het lijkt er af en toe gewoon op dat je er een sport van maakt om maar in dit topic te kunnen posten.

De relict tele is hier ook zo'n voorbeeld van.
    Ja de relic is niet best, maar die jongen vraagt er weinig geld voor en probeert er niemand mee te beduvelen, waar dit topic voor bedoelt is, mensen te waarschuwen.

Jij hebt zogenaamd van alles bespeeld, maar weet je, ik geloof er helemaal niets van!

Verder ga ik niet meer op je onnozele verhalen in.

Als je zogenaamd op een Westone had gespeeld, waarom heb je dit niet gelijk in je eerste post gezet? en kom je er nu pas mee aan?
    Omdat je in mijn ogen je reet probeert uit te draaien, omdat je niet terechte posting als een boomerang naar je terugkomt.

Ik heb jouw al eerder wel eens gezegd dat je je grote mond moet houden en eerst eens moet nadenken, wat je post.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Joh, ik neem jouw echt niet meer serieus, je komt elke keer meet het drol en taartje verhaal aan.

Twijfels posten is prima, maar het lijkt er af en toe gewoon op dat je er een sport van maakt om maar in dit topic te kunnen posten.

De relict tele is hier ook zo'n voorbeeld van.
    Ja de relic is niet best, maar die jongen vraagt er weinig geld voor en probeert er niemand mee te beduvelen, waar dit topic voor bedoelt is, mensen te waarschuwen.

Jij hebt zogenaamd van alles bespeeld, maar weet je, ik geloof er helemaal niets van!

Verder ga ik niet meer op je onnozele verhalen in.

Als je zogenaamd op een Westone had gespeeld, waarom heb je dit niet gelijk in je eerste post gezet? en kom je er nu pas mee aan?
    Omdat je in mijn ogen je reet probeert uit te draaien, omdat je niet terechte posting als een boomerang naar je terugkomt.

Ik heb jouw al eerder wel eens gezegd dat je je grote mond moet houden en eerst eens moet nadenken, wat je post.
    Nou, nou geert, denk om je bloeddruk!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Nou, nou geert, denk om je bloeddruk!
    Daar denk ik ook wel om hoor, maar dit ventje heeft hier al vaker bv Epi's gepost waar niets aan mankeerde, zo beschadig je wel mensen die niets fout doen of niets kwaads in de zin hebben.

Hij doet net of die overal verstand van heeft, misschien denkt hij alles te weten, maar dit is toch echt niet het geval.

Net zoals die jongen met die Tele, niets kwaads in de zin, maar wordt door dit figuur hier wel in dit topic gedumpt.

Standaard

@ geert, er werd hier een week geleden ook een squier tele gepost met een slechte relic job, dan mag deze ook best vind ik. het maakt me geen flikker uit wat jij wel of niet gelooft want als het om jou spullen gaat ben je nooit thuis, gewoon dikke troep voor geweldig spul aan te prijzen. en dat mag best gezegd worden vind ik en post het hier dus ook. tenslotte moet je niet zo snel aangebrand raken als het om jou dikke rommel gaat
    Laatst gewijzigd door Les Strat; 16 mei 2010 om 15:17

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    @ geert, er werd hier een week geleden ook een squier tele gepost met een slechte relic job, dan mag deze ook best vind ik. het maakt me geen flikker uit wat jij wel of niet gelooft want als het om jou spullen gaat ben je nooit thuis, gewoon dikke troep voor geweldig spul aan te prijzen. en dat mag best gezegd worden vind ik en post het hier dus ook. tenslotte moet je niet zo snel aangebrand raken als het om jou dikke rommel gaat
    Oh, nu ga je mij zonder enige onderbouwing beschuldigen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten