Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 530 van 1797 EersteEerste ... 3043048052052852953053153254058063010301530 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.291 t/m 5.300 van 17961
    Senior Member

Standaard

Oude foto's toen de gitaar net nieuw was omdat ie er nu heeel anders uit ziet?
    Het is een manier, stel je voor dat ze dat met 2e hands auto's doen.

Senior Member

Standaard

sorry van mijn paint skills..

maar dit is ongeveer het verschil tussen GibsUn en GibsOn

de U en de O zegmaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Bedankt voor de reacties. Ter verklaring van "foto van een foto": de gitaar staat voorop de mailing "Hot deals"van Thomann, die ik vandaag in de bus kreeg (ik had liever gehad dat de Polytune die ik bij hen besteld heb vandaag binnen kwam, maar dat terzijde). Het betreft een "custom historic 1955 Les Paul". Ik vroeg me echt af vragen "ze zullen er daar toch niet bij genaaid zijn?", terwijl m'n verstand zei dat Thomann natuurlijk niet met neppers in zee zal gaan.

Dankzij jullie reacties over subtiele verschil tussen een "open O" en een "half open O", snap ik niet waarom die chinezen dat detail niet verbeteren, lijkt me een kleine moeite. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat opzettelijk fout gedaan wordt.

Maar bedankt voor jullie reacties, waardoor ik in 't vervolg beter het kaf v/h koren kan onderscheiden.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid Bekijk bericht
    Dankzij jullie reacties over subtiele verschil tussen een "open O" en een "half open O", snap ik niet waarom die chinezen dat detail niet verbeteren, lijkt me een kleine moeite. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat opzettelijk fout gedaan wordt.
    Ze doen het inderdaad opzettelijk fout, om altijd te kunnen zeggen dat het toch duidelijk is dat het geen echte is, "er staat toch Gibsun, geen Gibson?"

Die typefouten maken ze wel op andere plekken...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

haha die foto is indd van het Thomann foldertje!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid Bekijk bericht
    Dankzij jullie reacties over subtiele verschil tussen een "open O" en een "half open O", snap ik niet waarom die chinezen dat detail niet verbeteren, lijkt me een kleine moeite.
    Ik stoor me meer aan de altijd verkeerd gepositioneerde potmeters en 3way......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Het is ze wel gelukt de achterkant goed te krijgen, maar een nette inlay op de headstock, fret end binding, goudkleurige frets en een ebben toets zijn nogsteeds een probleem. Plus, de advertentie schreeuwt nep.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht
    Het is ze wel gelukt de achterkant goed te krijgen, maar een nette inlay op de headstock, fret end binding, goudkleurige frets en een ebben toets zijn nogsteeds een probleem. Plus, de advertentie schreeuwt nep.
    Volgens mij kloppen de plaatsing van de potmeters en de TOM ook niet en staat er nu "Suprome" ipv "Suprime" (wat eerst op de nepperts stond).

Senior Member
    Blog Entries
    2

chicken

http://link.marktplaats.nl/347195137

zijn er mensen die dat geld daarvoor neerleggen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten