Ik heb het bod van E 260,00 niet gedaan, echt niet![]()
Ik heb het bod van E 260,00 niet gedaan, echt niet![]()
@ geert: Haha weet ik, dat bod stond er ook al voordat ik contact opnam.
@ vulva: Ja ik heb hem (nog niet thuis, kan hem nog niet halen omdat ik steeds naar school moet), dus dat wordt volgende week pas. Maar hij beloofde me dat hij hem vashoudt
Maar een Goldtop....altijd al een willen hebben!!!![]()
Laatst gewijzigd door Venlonaer; 12 mei 2010 om 10:21
Gibson, what else...?
Hier een prachtige oude Musima Record, 300 dollar. Verkoper komt uit Oekraine.
http://cgi.ebay.com/German-s-hollow-...item4cef17c50b
f-sleutels, tremolo, geweldige gitaar voor het geld.
Uhu
edit: vind het alleen jammer dat ik nog moet wachten om hem te halen....school![]()
Gibson, what else...?
dat is geen record maar een goedkope musima.
kan niet in de schaduw staan van een record.
Here are the 69 model's specifications in German:
Musima Record 1969
Hals: Riegelahorn, Griffbrett Palisander oder Ebenholz(?), geschraubt, 21 Bnde, Perlmutteinlagen, Halsdicke: 28,2 (!) mm (12.Bd.), Mensur: 64 cm, Griffbrettradius 9,5" Korpus: Decke und Boden gewצlbt, massive Fichtendecke, Zargen und Boden Riegelahorn Hals, Korpus und Kopfplatte mehrlagige Bindings Pickups: Singlecoil Gewicht: 3,6 kg
http://www.meatexz.com/cheesyguitars/
die op ebay staat is een gelamineerde cheapo en dan is 300$ een boel geld.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een elektrische gitaar om mee te leren gitaarspelen. Na wat advies e.d. werd mij geadviseerd voor een Les Paul model te gaan, 2 humbuckers. Nu kwam ik de volgende advertentie tegen op marktplaats:
Les Paul epiphone
Ik woon bij deventer vandaar de interesse. Maar zoals bekend is zijn er nogal wat valse epiphone's in de omloop, daarom vraag ook ik wat jullie van deze vinden? Lijkt het zo of zitten er andere humbuckers in, die horen toch ook goud te zijn?
Alvast bedankt, groeten juul
EDIT: had een email gestuurd, maar de gitaar is al verkocht.![]()
Laatst gewijzigd door Julos; 12 mei 2010 om 19:36
Favorieten/bladwijzers