OOOOOHHHH, eeuwig zonde zeg.....
Nouja als het eindresultaat (nog) mooier word dan hij al was dan zal het wel meevallen maar ik vond hem zo mooi...
OOOOOHHHH, eeuwig zonde zeg.....
Nouja als het eindresultaat (nog) mooier word dan hij al was dan zal het wel meevallen maar ik vond hem zo mooi...
Not necessarily stoned..but beautiful...
Hij kan er alleen maar mooier op worden. Maar ik heb er ook wel ff twee keer over nagedacht, het was wel even een stap om er doorheen te schuren. Maar ik heb afzonderlijk van elkaar die top en de back qua kleur en vlam precies hetzelfde gekregen, dus dat gaat me vast nu ook weer lukken. Hij moet gewoon perfect zijn, voor minder doe ik het niet![]()
juiste beslissing mrorange, hier zal je later blij om zijn. is altijd klote om een pas aangebrachte finish terug af te schuren (I know ...) maar zeker voor een gitaar van dit caliber de moeite om wat extra uurtjes in te steken.
ben benieuwd naar het eindresultaat
Het is lang geleden dit topic, en ik heb het domein niet meer waar de oude foto's opstonden, maar nu toch een update.
Ik ben een paar jaar geleden aan deze Les Paul Supreme begonnen en moest in 2010 tijdelijk stoppen, omdat ik mijn werkplaats kwijt raakte. Die heb ik gelukkig weer terug en ik kon eindelijk m'n Les Paul afbouwen. Hier wat foto's:
![]()
Het bedraden van een supreme is wat lastiger omdat er geen afdekplaten aan de achterkant zitten. Ik heb dus alles via de jackhole en de pickup gaten moeten doen. Resultaat is trouwens erg goed. Ik was ban voor inteferentie en storing, maar ik heb helemaal nergens last van. Hij is geground op de brug:
Het resultaat dan. Moet nog een paar dingen doen, afdekplaat voor de jackhole maken, trussrod cover er op, en de knoppen voor de gitaarband:
Toets moet ook nog schoongemaakt...
![]()
Laatst gewijzigd door mrorange; 19 januari 2013 om 12:52
Wauw! + 10 leestekens
Prachtig!! Heel erg mooi!
magnifique. vooral ook mooi dat het nog zichtbaar is in het beleg dat het ebben is en ook de wat minder steriele tekening van de top (ivm met die vaak perfecte AAAAA flames die je vaak ziet) vind ik heel geslaagd.
Favorieten/bladwijzers