Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1017 van 1214 EersteEerste ... 17517917967100710151016101710181019102710671117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.161 t/m 10.170 van 12136
    Senior Member

Standaard

is dat nu dat beroemde Mesa-in-a-box pedaal die iedereen altijd zoekt, om daarmee alle dirt/od/dist-doosjes overbodig te maken ?

prima en meer dan doeltreffend my man ..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Simpel doch doeltreffend, mijn pedalenplankje:

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Simpel doch doeltreffend, mijn pedalenplankje:

Mooi ook -en niet te vergeten handig- hoe alle switches netjes in de rij staan!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ik heb hem nog erop ja
    Al moet ik zeggen dat ik hem niet zo heel veel gebruik, omdat ik domweg niet veel muziek speel waar wah in voor komt Misschien dat hij er af gaat voor een wh10/wh10 reissue. Ook dat volumepedaal gaat ooit pleite omdat hij domweg enorm is vergeleken met een Boss FV.

En zo blijf je aan de gang he
    Hoe ziet jouw setup er op het moment uit trouwens?
    ik heb nog steeds geen echte board
    maar op het moment speel ik door een lovetone meatball -> ibanez od-850 -> ibanez od-855 (net vandaag gekregen ) -> catalinbread wiio v1 -> foxrox paradox tzf -> ibanez ad202

Senior Member

Standaard

Foto's!!!

+12345
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

Senior Member

Gas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightraven Bekijk bericht
    ...-> ibanez od-855 (net vandaag gekregen ) -> ....
    Ik hoop niet voor je dat je er meer dan €100,- voor betaald hebt?
    Die zag ik laatst op ebay staan voor $400,- en meer.

Belachelijke prijzen voor zwaar-overgewaardeerde, en eigenlijk ronduit slechte pedalen.
    Ik heb er zo'n 6 a 7 jaar intensief mee gespeeld, omdat tubescreamers domweg te duur waren voor mij.
    Vergeleken met tubescreamers zijn het ruisbakken, en ze klinken wat "schellig".
    Toen ik een echte tubescreamer had gekocht (Maxon OD808 RI), heb ik me altijd afgevraagd waarom ik dat niet veel eerder heb gedaan, maar ja, de moneten en jeugdige domheid tezamen...
    Laatst gewijzigd door Henri H; 4 mei 2010 om 21:13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik hoop niet voor je dat je er meer dan €100,- voor betaald hebt?
    Die zag ik laatst op ebay staan voor $400,- en meer.

Belachelijke prijzen voor zwaar-overgewaardeerde, en eigenlijk ronduit slechte pedalen.
    Ik heb er zo'n 6 a 7 jaar intensief mee gespeeld, omdat tubescreamers domweg te duur waren voor mij.
    Vergeleken met tubescreamers zijn het ruisbakken, en ze klinken wat "schellig".
    Toen ik een echte tubescreamer had gekocht (Maxon OD808 RI), heb ik me altijd afgevraagd waarom ik dat niet veel eerder heb gedaan, maar ja, de moneten en jeugdige domheid tezamen...
    ik denk dat de 855 deze slechte reputatie heeft gekregen omdat mensen verwachten dat het een ts808 is. maar het is helemaal anders. zoals de 850 een ram's head big muff kloon is, is de 855 een copie van de MXR distortion+ en de DOD 250, maar met een tone control. ik vind hem geweldig! natuurlijk heb ik geen $500 betaalt, het was maar 130 euro.

dit is mijn speelgoed verzameling

Senior Member

Music

Leuke verzameling pedalen.
    Dat verdient wel een goed pedalboard.

En ja, je hebt wellicht volledig gelijk dat het geen tubescreamer is.
    De MXR Distortion + heb ik wel 's gehoord, en die klonk, voor zover ik me dat nog kan herinneren, behoorlijk hetzelfde inderdaad.
    Ik gebruikte de 855 destijds i.c.m. m'n JMP 50W combo, en daarmee kreeg ik nog best een lekkere sound, maar ook erg veel extra ruis.

€130,- is naar mijn mening wel teveel, maar misschien gebruik jij hem wel op een heel andere manier, en heb je er een prima pedaal aan.
    In dat geval is €130,- een goeie investering.

Moderator

Music

Da's wel kwaliteits speelgoed
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Inderdaad leuke speeltjes, je bent vast en zeker een vrolijk jongetje.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Standaard

als ik al uberhaupt effecten of pedaaltjes gebruik, dan heb ik deze spulletjes liggen...

nu random aangesloten eigenlijk.
    snarling dogs whine-o-wah
    line6 m9
    fulltone fulldrive en gt500
    diy super hard on
    diy fuzz factory

speel normaal eigenlijk altijd op me orange rockerverb (clean/dirty) en fender twin amp (clean, drive en distortion), en haal daar genoeg coole sounds uit!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten