PRS SE Torero is zo mooi..... zou hem zo willen halen
![]()
PRS SE Torero is zo mooi..... zou hem zo willen halen
![]()
GAS, me like
Heb GAS vervuld voor:
En:
Yup ik weet, simpele behoeftes
Onvervuld GAS:
maar word waarschijnlijk n Richwood waar ik later een tailpiece op mod:
Als je je GAS vervult, heb je dan een orGASme?
Laatst gewijzigd door Yoshida; 3 mei 2010 om 13:32
ik zag zo'n hollow body op gitaarnet staan van ibanez voor 250 lijkt me een mooie gitaar.
Goeie tip, ben n Ibanez fan. Naar mijn beperkte kennis is dat een A merk kwaliteit voor B merk prijzen. Niks exclusiefs, niet teveel franje, gewoon mooi voor het oog en erg praktisch. Een werkpaard waar je mee gezien mag worden.
Mijn lokale gitaarwinkel had ook zo'n aanbieding, maar die had een gebutste hoek. Erg jammer en ik zou graag een woordje wisselen met de barbaar die dat op zijn geweten heeft.
Heb gespeeld op een surfgreen richwood, en een dergelijke gitaar met TOM tailpiece is geen gezichtexcuseer me. Klank was aardig maar voelde inderdaad wat iffy, afwerking was ik ook niet weg van.
Hehe, leuk gevonden!
Ik noem het G.E.G. (Gear Eureka Gevoel)![]()
Gear Eureka Gevoel is voor mij boutique werk, zeg maar een Vox Tonelab le met een kleine buizen eindbak en een bescheiden cabinet.
Nog niet van plan om voor die combi €1000 neer te vorken. Mijn niveau rechtvaardigt dat nog niet, maar die Tonelab is de eerste die er komt zodra mijn vakantiegeld binnen is!![]()
Laatst gewijzigd door Yoshida; 4 mei 2010 om 15:37
Daarmee ga je in ieder geval veel plezier hebben denk ik, en daar kan je nog vele kanten mee op.![]()
Squier Deluxe Hot Rail Stratocaster, kleur maakt niet zo veel uit.
Favorieten/bladwijzers