Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 192 van 341 EersteEerste ... 92142182190191192193194202242292 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.911 t/m 1.920 van 3402
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    sex euh...

Nee, dat maakt zo'n gitaar gelijk heel chique, de Cabronita is een cheap bitch, wegelopen uit Rodriguez's From Dusk til dawn, de Twitty Twister special was ook een goeie naam geweest.

Even een bump voor deze tele's. Mooi! Zo'n collectie zie ik ook wel voor me 'later'.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

goede bump luke, had deze foto nog niet gezien, geweldige foto, mss komt het wel door de amps en de gitaren die erop staan ...

Senior Member

Thumbs up Ongelofelijk!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    @ Vulv, De brug heb ik uit een blok aluminium gefreesd voor een extra retro look. Is voor de telebuildchallenge op tdpri en dan probeer je wat aparts te maken. En geeft een hoop extra susssstaaaain...
    Ik heb vaker met veel plezier het proces van het bouwen van een gitaar gevolgd, maar ik heb het afgelopen uur m'n ogen uit de kop gekeken en werkelijk genoten van alles wat je hebt gedaan!

Ik wist niets van het bestaan van een wedstrijd als deze, dus toen ik las dat je aan materiaalkosten nog minder kwijt bent geweest dan een leuk overdrive-pedaaltje, viel mijn bek al helemaal open van verbazing. Hoeveel uren werk hebben hier in gezeten, zeg?

Echter, het meest bewonderenswaardige aan jouw gitaar, is dat je zo goed als ALLES zelf hebt gemaakt, tot aan de volumeknop toe. Zoiets heb ik nooit eerder gezien en ik vind het absoluut fantastisch!

Ik maak voor jou een buiging, zo diep dat het me een hernia oplevert. Je bent het echter waard. Respect man, respect!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    verdient micro bump, is mijn winnaar op de tdpri contest omdat ze bloedmooi is en omdat je de enige ter wereld bent die een Duitsche schlagerplaat omtunet in iets moois!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb vaker met veel plezier het proces van het bouwen van een gitaar gevolgd, maar ik heb het afgelopen uur m'n ogen uit de kop gekeken en werkelijk genoten van alles wat je hebt gedaan!

Ik wist niets van het bestaan van een wedstrijd als deze, dus toen ik las dat je aan materiaalkosten nog minder kwijt bent geweest dan een leuk overdrive-pedaaltje, viel mijn bek al helemaal open van verbazing. Hoeveel uren werk hebben hier in gezeten, zeg?

Echter, het meest bewonderenswaardige aan jouw gitaar, is dat je zo goed als ALLES zelf hebt gemaakt, tot aan de volumeknop toe. Zoiets heb ik nooit eerder gezien en ik vind het absoluut fantastisch!

Ik maak voor jou een buiging, zo diep dat het me een hernia oplevert. Je bent het echter waard. Respect man, respect!
    Idem ditto. Heb ook net het hele topic over de bouw gelezen.
    Ik moet heeeeeeeeeeeel eerlijk zeggen dat ik hem in eerste instantie niet zo erg mooi vond, maar nu ik gezien heb hoe je alles zelf gemaakt hebt: GROTE KLASSE!
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

Senior Member

Standaard

Heb het topic op tpdri vanaf het begin gevolgd, deze is voor mij ook de winaar maar eerlijk is eerlijk cjfearn is ook een held zeg, wat is het met die duitsers
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Mooi gedaan Oigun, vooral de brug, past er heel goed bij.

Senior Member

Standaard

Nederlanders staan, zo blijkt, in de wereld bekend als slim, creatief en cheap bastards. Hoe zou dat nou komen Oigun?

Prachtig.

Senior Member

Standaard

Thanks allemaal (wel ff stemmen hé?)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nederlanders staan, zo blijkt, in de wereld bekend als slim, creatief en cheap bastards. Hoe zou dat nou komen Oigun?

Prachtig.
    Dat van die bastards kan ik me helemaal in vinden

Senior Member
    Blog Entries
    2

Thumbs up

oigun, komt ie ook te koop?
    dit is de eerste tele die hier zou mogen komen wonen

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten