Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 523 van 1797 EersteEerste ... 2342347351352152252352452553357362310231523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.221 t/m 5.230 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!
    Toevallig ken ik de eigenaar persoonlijk, aardige kerel, en die verkoopt nooit rotzooi. Alles wordt overigens met koffer certificaat verkocht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superken_nl Bekijk bericht
    Toevallig ken ik de eigenaar persoonlijk, aardige kerel, en die verkoopt nooit rotzooi. Alles wordt overigens met koffer certificaat verkocht.
    Dat certificaat wordt ook gewoon nagemaakt hoor!

Maar ik vind 'm er eigenlijk wel goed uitzien. Ik kan in ieder geval zo niets ontdekken waarom ik zou twijfelen aan de echtheid.

Senior Member

Standaard

Die Gibson klopt gewoon en de trusrod cover klopt gewoon en is al helemaal niet afkomstig van een Epi.

Grover tuners kloppen ook gewoon bij deze Gibby

RJV guitars is wel bekend bij mij in de regio, niets mis met deze man en hij weet heel goed wat hij inkoopt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.
    Mischien moet een leek dan eens wat meer research doen en niet zomaar blindelings een gitaar kopen?
    ik zie hier toch vaker berichten in de trand van :" ik heb wat geld, welke gitaar zal ik eens gaan kopen"? Dan weet je t wel weer
    Noud Smeets plays BO-EL guitars, Curt Mangan usa strings and Taurus pedals exclusively

Standaard

deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!
    En dan :

Die Gibson klopt gewoon en de trusrod cover klopt gewoon en is al helemaal niet afkomstig van een Epi.

Grover tuners kloppen ook gewoon bij deze Gibby

RJV guitars is wel bekend bij mij in de regio, niets mis met deze man en hij weet heel goed wat hij inkoopt.
    Ik denk dan : misschien moet een leek eens z'n mond houden en niet te snel roepen dat iets fake is als hij er blijkbaar erg weinig verstand van heeft.
    Met zo'n wild gokje op een gitaarforum, beste Lespaul1612, kan je iemands reputatie wél schade toebrengen en twijfel zaaien bij een potentiële koper.

@newbreed : vind ik ook.
    Let there be rock.

For sale : niks.

Senior Member

Standaard

RVJ guitars is niet alleen bekend hier in de regio maar eigenlijk wel door heel europa en hij heeft een grote naam voor zichzelf gemaakt.

Ik ken de beste man niet echt maar heb hem wel eens gesproken.
    Een vriend van mijwerzaam als koerier bezorgt zijn gitaren echt door heel europa bij redelijk bekende gitaristen en verzamelaars.

Ik denk dat dit wel een van de eerlijkste mensen in de branche is en dat ook moet zijn om zijn naam hoog te houden.

Jammer dat er dan een mannetje zonderverstad begint te blaten.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

Zal ik ook eens iets roepen ? Volgens mij is dit zo'n HB cab en geen Marshall :

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=125197
    Let there be rock.

For sale : niks.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireburst Bekijk bericht
    Zal ik ook eens iets roepen ? Volgens mij is dit zo'n HB cab en geen Marshall :

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=125197
    haha, je was me net voor. Ik wilde deze ook net posten.
    Voor hen die nog wél twijfelen ;-)

..plak een sticker op de achterkant en ...simsalabim... 't is een Marshall.

dus...
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Jammer dat er dan een mannetje zonder verstand begint te blaten.
    Da's misschien wel iets te kort door de bocht. LesPaul 1612 dacht dat er misschien iets mis mee was. Dat gebeurt hier wel vaker, lijkt me....Maar die "vergissing" is door diverse forumleden even goed gemaakt, dus ik denk niet dat het afbreuk doet aan de reputatie van RVJ Guitars. Integendeel....
    En ook in deze heeft het GitaarForum weer zijn nut bewezen !!! Waarvoor dank, namens alle betrokkenen.

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Weer back on topic dan maar.

http://link.marktplaats.nl/342847393

Toch merkwaardig dat mensen overtuigd zijn dat ze werkelijk gitaren positief kunnen bewerken, terwijl dit het resultaat is. Een van de slechtste relic-jobs die ik gezien heb.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten