9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Yeaah!
Eindelijk mag ik hier ook eens posten
Ben vorige week zondag ff bezig geweest om wat in elkaar te flansen gezien we een paar optredens voor de deur hadden en ik snel moet op/afbouwen.
Nouja, foto's spreken voor zich:
Hier de opbouw, zie het stukje bij de wah, die licht precies tegen de wah's pootjes aan zodat hij niet kan verschuifen en een verhoging heeft.
Spuiten
Zwarte lagen klaar, komt nog een blanke laag overheen in de toekomst.
"done"
"done"
Dat was het dan, maar deze heeft een korte levens duur.
Ik ga iets anders maken, in een showmaster 24 case en dan met patchbay en alles erin![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Nee joh,
houd het zo! (blanke laag niet doen)
Rock 'n roll
Hoe zitten de pedalen vast?
Joaa het was mijn eerste plan wel maar aangezien ik toch met wat anders bezig ga komt het er toch niet van
De pedalen zitten niet vast
Nou, de wah en de footswitch zitten "klem" tussen het hout.
De bovenste 3 pedaaltjes zitten aan 3 kanten "klem" en ik ga even kijken hoe het zich zo houd. anders maak ik nog een plank op het bovenste gedeelte zodat die ook omringt zijn![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Geen nieuwe dingen maar wel lekker de boel opnieuw vastgezet en netjes gemaakt. Space Echo op een onespot. Anders klinkt ie met een beetje beroerd stopcontact meer als een waterkoker. Fireburst er weer op ipv zendrive copie. Morgen weer lekker eighties covers knallen.
Voeding kan nogy onder de plank maar ik heb nu nog plek dat dus kom de volgende keer.
![]()
prut...
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
hail Hail! Eindelijk iemand die het licht heeft gezien.Misschien dat The Groupie Page over een jaar of 10 ook eens zo ver is
.
Seriously. Er beginnen eindelijk mensen in te zien dat de boetiekmarkt zo ziek is als het maar kan en te ontdekken dat die zwaarbetaalde meuk eigenlijk ook voor een fractie gekocht had kunnen worden. En da's een prettige ontwikkeling.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Favorieten/bladwijzers