Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 302 van 904 EersteEerste ... 202252292300301302303304312352402802 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.011 t/m 3.020 van 9036
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    oke het is niet electrisch, maar wel een tip, 160 euro voor een mooie oude duitse jazzbak.
    http://link.marktplaats.nl/334214386
    oh, das een mooike ja

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    ?!??!??!?!! Ik kan geen chocola van bovenstaande post maken, sorry.

Naar mijn gevoel stap je van het onderwerp weg om toch hetzelfde punt te maken, we hebben het hier over merkenrecht en jij hebt het over illigaal gebruik van software/muziek etc....

Beide is inderdaad verboden, maar wat is je punt?

Zometeen gaan we het over te hard rijden hebben dat is ook verboden en aan de inkomsten van de overheid te zien maakt nagenoeg iedereen zich schuldig hieraan, maar wat heeft dat met Fender logo's te maken?
    Ook software is onderhevig aan merkenrecht. Zodra jij Windows 7 verspreid/aanbied (gecrackt) aan iemand, gebruik jij hun merk terwijl het formeel geen Windows 7 versie is. Je gebruikt hun logo, hun code, hun merk, hun naam. Bij muziek gebruik je meerdere merken tegelijk. Verspreiden of geld betalen voor illegale muziek (nieuwsgroepen bijvoorbeeld) is in dezen net zo fout als illegale gitaren en/of andere goederen en artikelen.

Wat nu als jij het alleen verspreid en zelf gebruikt, maar iemand anders dit wel doorverkoopt voor geld? En mensen oplicht? En het dus adverteert als "Windows 7 Professional"? Of wat als mensen illegale software gebruiken voor commerciële doeleinden? Zelfde principe als met gitaren, of boten, of auto's, of laptops, of zelfs kleding (ja zelfs dat wordt al nagemaakt tegenwoordig -____-).

Als je echt tegen het verspreiden van namaak en illegale artikelen bent, en echt tegen oplichterij bent moet je er zelf ook niet aan bijdragen bij andere zaken dan muziekinstrumenten. En dit was mijn punt.

Overigens ben ik niet tegen het namaken, kopiëren, verstrekken, beschikbaar stellen e.d. van zaken, ook niet muziekinstrumenten of software.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    oh, das een mooike ja
    Das zeker een mooike! Wat een lekker oud ding .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chocola Bekijk bericht
    Das zeker een mooike! Wat een lekker oud ding .
    effe onderzoek gedaan, naar wat ik van de sticker op de headstock kan lezen, de winkel waar hij verkocht is is oostenrijks (wenen) en hofleverancier toen wenen nog een monarchie was.
    een muziekzaak met een hoog te houden reputatie dus, ik denk dat ze hun gitaren bij één van de grote duitse fabrikanten bestelden, troep verkopen was niet goed voor de reputatie geweest.
    hoyer, hofner, framus etc komen dus in aanmerking als fabrikant.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ja, de toets doet erg aan hofner denken.
    of had framus ook wel zulke toetsen?
    die hadden dan vaak een 0 fret..

Standaard

Even een vraagje, vindt het onnodig een nieuw topic hiervoor te openen, is dit een goede deal:

Epiphone the dot met koffer voor 250 euro?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...cl-koffer.html

Senior Member

Standaard

Het is geen antwoord op je vraag maar ik zou sowieso vragen om foto's van zijn eigen gitaar.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    Even een vraagje, vindt het onnodig een nieuw topic hiervoor te openen, is dit een goede deal:

Epiphone the dot met koffer voor 250 euro?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...cl-koffer.html
    lijkt me zeker niet te duur

Standaard

het is vrij dichtbij dus ik ga dan sowieso langs en eerst kijke of ie wel werkt enzo

Senior Member
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten