Beide zeer fraai. Als ik zou bassen had ik het wel geweten
Slagplaat is cool zo met die ronde uitsparing bij de knop.
Beide zeer fraai. Als ik zou bassen had ik het wel geweten
Slagplaat is cool zo met die ronde uitsparing bij de knop.
Jammie! Minty![]()
Ik vind de afronding aan de body van de bas erg goed uitpakken
Strak! Mooi!
Is ze al gefret?
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
ja, gisteren in het zonnetje gefret, hier ligt het resultaat op de trampoline ...
een graphic gemaakt, fotootje, lijnen min of meer overgetekend, en dan bij wijze van proef fotoshop op de body. moet wel nog verfijnd worden of kan ook nog iets anders worden
![]()
Nooit gedacht dat ik over een basgitaar zou kwijlen
Would look good in any outfit : funk, rock and roll, disco, soul, hell... zelfs een die-hard jazzcat zie ik hier wel op spelen.
En ik geraak dat Barry White-gevoel maar niet kwijt![]()
Als er een afstudeerbal voor bassen zou zijn, then this would be the Prom King...
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
decals in place
a
at kakihara: de barry white connection begrijp ik volkomen, en ook met de promqueen kan ik leven![]()
Laatst gewijzigd door barno; 20 april 2010 om 18:12
shit ja, had dat nog niet door, thx voor het rechtzetten van deze blasfemische flater (van een tolk nogwel ...)
anyways: hier is de uitgewerkte versie die er mss op komt. wilde het er eerst opzetten onder de lak, maar denk dat ik het maar op een sticker zal zetten, dan kan het er nogaltijd af
![]()
Favorieten/bladwijzers