ik ben af en toe hopeloos
Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo kleine split-diamond, headstock 'moustache' is niet diep genoeg, en inderdaad, de binding. dat zie ik an de hand van DIE foto. nog niet eens de details genoemd. En niet te vergeten de misplaatste 3-way
Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas ik ben af en toe hopeloos Ik had ook ooit eens de naam van een toenmalige vriending op mn gitaar....20 jaar geleden
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Ik had ook ooit eens de naam van een toenmalige vriending op mn gitaar....20 jaar geleden En nu, een tattoo van je SG op de arm van je vriendin/vrouw 'tja als ik kijk naar de commercial van Amstel zijn de tijden veranderd'
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Ik had ook ooit eens de naam van een toenmalige vriending op mn gitaar....20 jaar geleden Is dat een bewuste typefout?
Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas ik ben af en toe hopeloos Foto van je vriendin met de collectie posten zeg ik!
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12 Is dat een bewuste typefout? Hahah, nee...scherp! Twas een rondborstige blondine
Oorspronkelijk geplaatst door rpl En nu, een tattoo van je SG op de arm van je vriendin/vrouw 'tja als ik kijk naar de commercial van Amstel zijn de tijden veranderd' Misschien wel een idee, ze wil al tijden een derde tattoo
Oorspronkelijk geplaatst door caliban Foto van je vriendin met de collectie posten zeg ik! Precies! Foto's "or she didn't happen...!" Gr. C.
Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk. https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL
Omdat mn zoldertje een mooie groepsfoto niet toelaat:
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
View Tag Cloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers