Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 999 van 1214 EersteEerste ... 49989994998999799899910001001100910491099 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.981 t/m 9.990 van 12136
  1. #9981
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Thumbs up

    Ja D_H, daar staat inderdaad een originele Dirk_Hendrik Afterimage , fijn pedaaltje hoor.

  2. #9982
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.793

    Standaard

    Update:

    DNA Purple Phase en Emma Reezafratzitz exit, Zvex Fuzz Factory en EHX Microsynth welcome!



    Nieuw is nu ook dat ik via de SHO nu 2 amps aanstuur.


    gitaar ->

    RMC1 - FF - RAF Mirage - Sherlock Tremit - OCD - DNA Virtual Tube - Korg DT10 - EHC Microsynth - EHX Memoryman - EHX Big Muff ('72) - SHO

    ->Twin Reverb
    ->AC30
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 11 april 2010 om 23:26

  3. #9983
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Fuzzfactory is cool Meest leipe pedaal dat ik ken. Dat ding leeft! Ik zeg het je!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #9984
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Kleine Update:

    - Line6 g30 wireless.
    - Neutrik Kabeltje

    Ik mis nog iets
    Toooooooooooooooone!!!

  5. #9985
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht

    Geen Ross Phaser? Werkt hij nog niet naar behoren?




    .
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #9986
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Nope, de phaser is nog bij onze vriend.

    Had wat vertraging opgelopen door miscommunicatie.

  7. #9987
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.989

    Standaard

    Ik snap soms niet hoe jullie al die vele pedalen kunnen bedienen hoor. Zeker live. Ik heb vaak al moeite als ik voor solotje contour en lead kanaal in wil schakelen. Liefst tegelijk maar dat gaat natuurlijk niet. 2 keer trappe. En zou het best leuk vinden om miss nog korte delay op me solo te pakken maar dan moet ik al 3 keer gaan trappe wat ik eigenlijk allemaal in 1 keer wil doen...
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  8. #9988
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.702

    Standaard

    Heb zelf dat probleem niet zo. Reverb staat altijd aan. Delay ook grootste gedeelte van de tijd.

    Delay zou je ook aan kunnen zetten bij het laatste akkoord voor de solo. Als je met losse pedalen werk moet de pedalen die je "tegelijk" wil aan zetten naast elkaar zetten en dan het pedaal die het meest je geluid vormt als eerste aanzetten.
    Als je bijvoorbeeld van clean naar overdrive met delay wil: Eerst overdrive aantrappen en dan delay. 1 noot zonder delay hoort niemand en het stoort ook absoluut niet.
    Zo doe ik het.

  9. #9989
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik snap soms niet hoe jullie al die vele pedalen kunnen bedienen hoor. Zeker live. Ik heb vaak al moeite als ik voor solotje contour en lead kanaal in wil schakelen. Liefst tegelijk maar dat gaat natuurlijk niet. 2 keer trappe. En zou het best leuk vinden om miss nog korte delay op me solo te pakken maar dan moet ik al 3 keer gaan trappe wat ik eigenlijk allemaal in 1 keer wil doen...
    Niet zo bij stilstaan, gewoon veel spelen. En als ik bijv. van galm + delay naar overdrive + boost wil, dan trap ik misschien eerst (voor 'het moment') de delay uit, op het juiste moment de overdrive aan. Dan heb je het belangrijkste geluid al, en het stoort niet als je even later pas de boost aanzet en de galm uit. Als je bij een solo een beetje delay wilt, kun je die al veel eerder of later aanzetten.

    Uiteindelijk doe ik dat allemaal automatisch. 1 of 2 keer trappen, maakt niet zoveel uit. Wel houd ik er rekening mee dat ik niet 3 pedalen tegelijk kan intrappen, maar ach.
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 12 april 2010 om 12:01

  10. #9990
    Tankman
    Guest

    Standaard

    En als je al dat trappen alsnog niet aankan, is iets als de Carl Martin Octaswitch ook een erg goed idee.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top