Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 996 van 1214 EersteEerste ... 496896946986994995996997998100610461096 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.951 t/m 9.960 van 12136
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Kleine Update:

- Line6 g30 wireless.
    - Neutrik Kabeltje

----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    update:

De wahwah is er in principe af. Voor mijn coverband gebruik ik hem wel veel, maar voor mijn 'echte' band niet en dan is het toch best een zwaar en groot ding. Verder ben ik erachter dat de Rat best te gebruiken is icm de blackstar als hij erachter staat. En sowieso is de volgorde nu wat logischer, wat betreft plaatsing (zowel zowel fysiek als fysiek ten opzichte van de keten). Enige niet-logische is dat de galm links van de delay staat, terwijl hij ervoor staat. maar de delay achter de blackstar is een slecht idee (zeker met tap tempo en loopen).
    hoe loopt je signaal nu dan?
    heb je de delay nu voor je blackstar staan (dus je overstuurt je delay, ipv je overstuurde geluid te vertragen..?) ?

ik haal 't meeste van mijn drive-sound uit pedaaltjes, dus ik heb de delay erachter staan..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

haha, nee, er loopt een lange kabel van de Moogerfooger naar de vibratrem.

Dus: tuner, lpb1, blackstar, rat, Moogerfooger (met expressiepedaal), vibratrem, galm, delay.

Soms heb ik liever de tremolo en vibrato tussen de Moog en de distortion, maar da's niet zo praktisch en het maakt elkaar ook weer niet zoveel.
    Stiekem wil ik wel nog een volumepedaal, en het liefst nog een Moogerfooger Low Pass en/of MuRF (en cp-251), maar da's allemaal heel duur en groot.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    haha, nee, er loopt een lange kabel van de Moogerfooger naar de vibratrem.

Dus: tuner, lpb1, blackstar, rat, Moogerfooger (met expressiepedaal), vibratrem, galm, delay.

Soms heb ik liever de tremolo en vibrato tussen de Moog en de distortion, maar da's niet zo praktisch en het maakt elkaar ook weer niet zoveel.
    Stiekem wil ik wel nog een volumepedaal, en het liefst nog een Moogerfooger Low Pass en/of MuRF (en cp-251), maar da's allemaal heel duur en groot.
    ahah, nu zie ik het je had het in dit geval over de fysieke plaatsing t.o.v. de andere pedalen..!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Ik bedoelde vooral dat hoe de pedalen staan nu een stuk logischer is met hoe ze staan aangesloten (waarbij je van rechts naar links kijkt en dan van onder naar boven). Afgezien dus van de galm en delay die in feite 'verkeerd' staan opgesteld.

Senior Member

Standaard

@JeroenSchaaf: kijk, nog een medestander die het begrijpt!
    Een Silent jack van Neutrik aan je wireless transmitter. Ik heb de mijne volgens mij al een jaar of 2 erop zitten; vlak na dat de pluggen uitkwamen i.i.g. Nooit meer gezeik met plops bij een gitaarwissel, of dat je je amp in standby moet zetten.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Een Silent jack van Neutrik aan je wireless transmitter. Ik heb de mijne volgens mij al een jaar of 2 erop zitten; vlak na dat de pluggen uitkwamen i.i.g. Nooit meer gezeik met plops bij een gitaarwissel, of dat je je amp in standby moet zetten.
    Ik heb ze op alle kabels zitten! ideaal!

Dit is trouwens de nieuwste versie, de mantel is nu van een soort hard rubber, plus het schuif gedeelte gaan een stuk makkelijker.
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Hehe, als ik eens vergeet mijn tuner aan te zetten als ik van gitaar wissel, is er niemand die me boos aankijkt hoor.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Denk dat het er ook aan ligt in wat voor band je zit.

Ik zit in een coverband en in een begeleidingsband , en wil gewoon geen geplop horen
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Trouwens, voor 5 (standaard) pedaaltjes en een wah heb je ook genoeg aan b.v. deze adapter.
    2 Daisy chains erbij, of je maakt er zelf ééntje (bij), en een platte contrastekker zoals in mijn voormalige pedalboard:

Vraagje:

Waar heb je dit pedalboard gekocht? Iemand nog suggesties waar ik van dit soort kan en klare cases kan kopen? Met zo'n schuine rand als het ware.

Groet Sander

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten