oh oke, dan weet ik dat ook weer:P
ja ik heb nu alleen nog een yamaha EG 112, een of ander beginners gitaartje dus ik moet nog ff uitzoeken welke gitaar ik het chillst vind![]()
Ah ook dat verandert, vond vroegah een tele maar niks, maar nu dus wel. Net als les paul. Ben begonnen op strat en van die platte snelle Ibanezjes. Daar moet ik nu dan weer niks van hebben (strat gaat dan nog wel). muzieksmaak is ook veranderd en zelfs mn voorkeur voor eten![]()
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
RG en Evolution....het schijnt een ideale combinatie te zijn
Heb toen ik de RG kocht[nieuw 19 jaar geleden] een Jackson actieve printplaat{gevoed door een 9V batterij} met potmeter in laten bouwen....Vandaar de 3e knop.
draai je deze open..........eindeloze sustain...de gitaar stijgt op(met dank aan PIET Guitars(Arnhem)
Laatst gewijzigd door HUESSEN; 10 april 2010 om 22:52
LANGZALZELEVERWORSTOorspronkelijk geplaatst door Pucks
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Heb deze SG sinds 1,5 maand (28 feb.). Inderdaad wel voor een heel zacht prijsje.Het zijn echt fijne gitaren die SG's.Licht van gewicht en een vette rocksound.Deze heeft toch al wel een tijdje te koop gestaan op Marktplaats.Dus waarom heb je het zolang afgewacht?Ik had toen de adv. pas geplaatst was een laag bod uitgebracht,na verloop van tijd werd hier ruim overheen geboden.Had er ook niet meer op gerekend maar kreeg toen onverwachts bericht van de verkoper ; of ik nog interesse had.Heb hierop gereageerd met een nog iets lager bod dan mijn eerste en tot mijn verbazing kon ik de SG ophalen.Dit wel met het verzoek dit het liefst dezelfde dag nog te doen.Ach,soms zit het mee....Je moet even geduld hebben ,over een tijdje zullen er wel een aantal faded's Marktplaats e.d. passeren.
.
LANGZALZELEVERWORSTOorspronkelijk geplaatst door Pucks
Jah precies, komen genoeg sg's voorbij. Ik had er toen eigenlijk het geld niet voor maar de verleiding was erg groot.
Faded vind ik niet zo vet opzich. Wil liefst wel een ebony. En eigenlijk liefst een standard ipv special maar voor de prijs van toen had ik die special niet erg gevonden
Maar goed. gewoon afwachten.![]()
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Favorieten/bladwijzers