Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 745 van 1260 EersteEerste ... 2456456957357437447457467477557958451245 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.441 t/m 7.450 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Als je twee Ferarri's hebt, een coupe en een cabrio (andere elementen), ga je toch ook geen een weg doen en een Porsche terugkopen?
    haha ja maar ik bedoel twee stratocasters zijn toch hetzelfde en ik bedoel niet dat ze het dan weer verkopen, maar waarom is in eerste instantie bijvoorbeeld twee stratocasters kopen?

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam199 Bekijk bericht
    haha ja maar ik bedoel twee stratocasters zijn toch hetzelfde en ik bedoel niet dat ze het dan weer verkopen, maar waarom is in eerste instantie bijvoorbeeld twee stratocasters kopen?
    ik heb er twee.
    1 kocht ik in 1990 een van de eerste mexico strat's, goed ding vond ik toen.
    de andere kocht ik 2? jaar geleden, een highway one, een heel andere strat.

maar daarom mag de mex nu weg

Standaard

geen enkele gitaar is hetzelfde, ook twee strats, zelfde type/bouwjaar enz niet..

Maar je hebt nou eenmaal een voorkeur en je hebt GAS, dus meer van hetzelfde!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

oh oke, dan weet ik dat ook weer:P
    ja ik heb nu alleen nog een yamaha EG 112, een of ander beginners gitaartje dus ik moet nog ff uitzoeken welke gitaar ik het chillst vind

Standaard

oh oke, dan weet ik dat ook weer:P
    ja ik heb nu alleen nog een yamaha EG 112, een of ander beginners gitaartje dus ik moet nog ff uitzoeken welke gitaar ik het chillst vind
    Ah ook dat verandert, vond vroegah een tele maar niks, maar nu dus wel. Net als les paul. Ben begonnen op strat en van die platte snelle Ibanezjes. Daar moet ik nu dan weer niks van hebben (strat gaat dan nog wel). muzieksmaak is ook veranderd en zelfs mn voorkeur voor eten
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Engl en sg wat is dat nou voor combinatie :P
    Een perfecte combinatie.....Gain niet te hoog en knallen met die handel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto Bekijk bericht
    Rode RG570's zijn leuk

grappige is dat we elkaar nog niet kenden toen, wel allebei een Evolution in de brug hebben gezet.
    RG en Evolution....het schijnt een ideale combinatie te zijn

Heb toen ik de RG kocht[nieuw 19 jaar geleden] een Jackson actieve printplaat{gevoed door een 9V batterij} met potmeter in laten bouwen....Vandaar de 3e knop.
    draai je deze open..........eindeloze sustain...de gitaar stijgt op(met dank aan PIET Guitars(Arnhem)
    Laatst gewijzigd door HUESSEN; 10 april 2010 om 22:52
    LANGZALZELEVERWORST

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Een perfecte combinatie.....Gain niet te hoog en knallen met die handel
    Je was me net voor volgens mij met die sg. Heb je half jaartje terug ofzo van marktplaats gehaald voor een heel zacht prijsje toch?
    Anders had ik dezelfde combinatie alleen met engl blackmore helaas moet ik het tot nog toe nog doen met mijn epiphonetje.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Heb deze SG sinds 1,5 maand (28 feb.). Inderdaad wel voor een heel zacht prijsje.Het zijn echt fijne gitaren die SG's.Licht van gewicht en een vette rocksound.Deze heeft toch al wel een tijdje te koop gestaan op Marktplaats.Dus waarom heb je het zolang afgewacht?Ik had toen de adv. pas geplaatst was een laag bod uitgebracht,na verloop van tijd werd hier ruim overheen geboden.Had er ook niet meer op gerekend maar kreeg toen onverwachts bericht van de verkoper ; of ik nog interesse had.Heb hierop gereageerd met een nog iets lager bod dan mijn eerste en tot mijn verbazing kon ik de SG ophalen.Dit wel met het verzoek dit het liefst dezelfde dag nog te doen.Ach,soms zit het mee....Je moet even geduld hebben ,over een tijdje zullen er wel een aantal faded's Marktplaats e.d. passeren.

.
    LANGZALZELEVERWORST

Senior Member

Standaard

Jah precies, komen genoeg sg's voorbij. Ik had er toen eigenlijk het geld niet voor maar de verleiding was erg groot.
    Faded vind ik niet zo vet opzich. Wil liefst wel een ebony. En eigenlijk liefst een standard ipv special maar voor de prijs van toen had ik die special niet erg gevonden
    Maar goed. gewoon afwachten.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten