Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 741 van 1260 EersteEerste ... 2416416917317397407417427437517918411241 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.401 t/m 7.410 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Mijn collectie!

Super set! Bogners zien er alleen al zo mooi uit... Wat voor strat is dat? Vind de hals erg mooi!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Je voelt je ongemakkelijk bij het ontbreken van een back-up amp, maar je neemt wel steeds maar 1 versterker mee?
    Klopt, maar daar is over nagedacht. In mijn pedalenbak zit een Koch Pedaltone. Als de versterker ermee ophoudt, dan gaat mijn signaal via de Koch rechtstreeks het PA in.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Da's mooi opgelost dan.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik ken het, maar uiteindelijk neem je toch maar 1 versterker mee naar een optreden of repetitie. Althans, zo werkt dat bij mij. En ik neem zelden meer dan twee gitaren mee. Je pedalen dekken het grootste en belangrijkste deel van het spectrum aan mogelijkheden en je hebt het allemaal perfect in een koffer gebouwd. Daar kan ik nou blij jaloers op worden.

Het enige, maar dat is echt weer typisch iets van mij, waar ik me waarschijnlijk zeer ongemakkelijk bij zou voelen, is het ontbreken van iets van een back up. En dan met name (inderdaad) voor de versterker. Ik word snel zenuwachtig van dat soort dingen. Ik ben geen gemakkelijk mens.
    Ik snap het gevoel Het is ook meer dat ik een back up amp wil hebben. Ik heb een hele tijd op vox gespeeld, en die uiteindelijk weg gedaan. ( omdat het niet rock genoeg was... ja ik weet het ) maar nu heb ik laatst die nieuwe vox uit geprobeerd..... dammm wat een geluid GAS!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    "Het benoemen van een probleem is het begin van de oplossing"...!!!

Mooi he? En nog zelf bedacht ook in een filosofische bui.......

Gr. C.

PS. Mooi setje, Jeroen...!
    Mooie zin

En bedankt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Super set! Bogners zien er alleen al zo mooi uit... Wat voor strat is dat? Vind de hals erg mooi!
    Dat is een Peer Dellen Custom stratje, en de hals is gemaakt van 1 stuk Birds eye maple. Thanks!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Klopt, maar daar is over nagedacht. In mijn pedalenbak zit een Koch Pedaltone. Als de versterker ermee ophoudt, dan gaat mijn signaal via de Koch rechtstreeks het PA in.
    Dat is misschien ook nog wel een oplossing voor mij zo'n koch mee als backup... Hmmm
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Valt het niemand op dat dat Arion pedaaltje al zijn knopjes en het afdekkapje van de batterij nog heeft?

Dat op zich vind ik al knap... Ik weet niet beter of die vallen er al af als je er naar kijkt

Wel superpedaaltjes, maar niet echt built to last imo

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puntdroad Bekijk bericht
    Valt het niemand op dat dat Arion pedaaltje al zijn knopjes en het afdekkapje van de batterij nog heeft?
    Dat op zich vind ik al knap... Ik weet niet beter of die vallen er al af als je er naar kijkt
    Wel superpedaaltjes, maar niet echt built to last imo
    Ho ho, ik heb nog een eeuwenoude Arion tuner en daar zit ook alles nog op. Da's blijkbaar wel uniek en dus een collector's item.... Bieden maar!
    Geeft sinds kort alleen een knalletje als ik 'm inschakel. Overweeg een TC of Pitchblack en dan deze terug in de gitaarkoffer of in mijn evt. kleine pedalenbakje dat ik toch nog wil bouwen. Maar ja, dan krijg je waarschijnlijk voor het eerst:

- "Nee lieverd, alleen nog een tuner en een wah-pedaaltje voor in een klein setje, je weet wel, als ik alleen met een versterker (die nieuwe creme-kleurige, klopt ja..) weg ga omdat die grote set zo zwaar is".
    - "........".
    - "Ja, dat weet ik, maar ik heb toch wel een kleinere pedalencase er bij nodig dan, die ook kleiner is dan die andere".
    - "........?"
    - "Ach, zo duur is dat nou ook weer niet en als je zoveel gitaren hebt, dan moet je toch ook wat meer apparatuur?"
    - "......... !!!!!"
    - "Nou, dan gaan die toch niet studeren...."

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht

Dat is misschien ook nog wel een oplossing voor mij zo'n koch mee als backup... Hmmm
    Een Bad Monkey van een paar tientjes heeft ook een mixer/pa out. Die had jij toch?
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    - "Nou, dan gaan die toch niet studeren...."

Gr. C.
    hehe

Die ga ik onthouden!

Senior Member

Standaard

Laatst gewijzigd door HUESSEN; 10 april 2010 om 15:00
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Standaard

Engl

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten