ook maar weer eens tijd voor een serious update
vlnr: ibanez EW50 cocobolo/ebben toets, fender highway one, gibson les paul special 2002, de 'nieuwe' custom, de oude custom en liggend een samick bass en een gretsch lapsteel.
ook maar weer eens tijd voor een serious update
vlnr: ibanez EW50 cocobolo/ebben toets, fender highway one, gibson les paul special 2002, de 'nieuwe' custom, de oude custom en liggend een samick bass en een gretsch lapsteel.
Ik kocht die Standard op vrijdagmiddag, zondagochtend zette ik de WB om 10 uur op marktplaats, en om 11 uur was hij verkocht (*). Ik heb maar 42 uur in mijn leven 2 Gibsons bezeten.
Ik hou trouwens ook niet zo van stickers op gitaren, maar deze, als kleine verwijzing naar een held kan ik wel hebben.
@BB, hele gave collectie, je oude custom blijft toch de mooiste.
(*) Voor de nieuwprijs...![]()
ALLES IS VERKOCHT!
ik weet niet of ik hier ooit al is gepost heb, maar in elk geval zal het wel een update zijn.
links: cort x-6: neck en middelste element eruit gehaald, slechte FR eruit. Hangt ondertussen al vol met stickers. wordt als punkrock gitaar gebruikt(ik ben normaal tegen stickers, maar zo helemaal volplakken leek me toch is leuk)
groene: zelfbouw (die nog niet af is) mahonie body, recessed tom, p90 in neck, dream 180 in de brug. wordt normaal deze vakantie afgewerkt en gaat dan de deur uit
witte esquire: zelfbouw (wel af) essen body, squier telecaster brugelement. dit is mijn lievelingsgitaar, lekker dikke neck met gelakte hals die nadien terug is afgeschuurd (zo is het hout toch minimaal beschermd tegen vuil maar speelt veel lekkerder vind ik)
bruine strat-achtige: eerste zelfbouw, hier speel ik niet zoveel meer op omdat ik nu ondertussen al wel betere gitaren heb gebouwd. maar ik laat ze toch zoals ze is, hier heb ik te hard aan gewerkt (jammer, want ik vind het hout schitterend zo)
staat er niet op: cheap ass klassiek gitaar die ik gekregen heb, backpackertje dat ik in de vakantie op 1 dag had gebouwd omdat ik de volgende dag een week ging rondtrekken (heel leuk ding, maar de brug is losgekomen)
grtz
Laatst gewijzigd door bass blom; 5 april 2010 om 19:01
Zoals eerder beloofd
PRS SE Custom 22
Ibanez RG7421
PRS SE Custom 24 25th Anniversary
Ibanez RG320FM
Gloria StratoFaster
Ibanez ST50
Laatst gewijzigd door Quadrifoglio; 8 april 2010 om 10:18
Te koop: Ibanez RG320FM Amber
Blijven erg mooie gitaren die PRSsen![]()
Ben ik dan de enige die ze niet om aan te zien vind?
Ach ja, smaken verschillen.
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Ik vind de Ibanez ST50 veruit de mooiste gitaar in het rijtje![]()
Prachtige PRS'en en topinstrumenten![]()
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Favorieten/bladwijzers