Ja lijkt me leuk, al zou ik er niet in willen posten
Ja tuurlijk, ik post ook mijn soundclipjes!
Ja prima, maar ik ben geen beginner dus is het niet van toepassing voor mij
Nee flikker op met die rotzooi
Oorspronkelijk geplaatst door Sjon3 mwa ik denk dat ik het beter kan je hebt wel een hoge dunk van je zelf vind je niet?
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers