mn laatste reincarnatie had ik nog niet gepost!
heb nog plek over voor een freak-pedaaltje (waarschijnlijk een synth-filter-iets) en een DOD Gonkulator
![]()
mn laatste reincarnatie had ik nog niet gepost!
heb nog plek over voor een freak-pedaaltje (waarschijnlijk een synth-filter-iets) en een DOD Gonkulator
![]()
Guitars -> Pedals -> Amps
Misschien een MXR Blue Box? Die DOD is echt fokking lastig aan te komen en is overigens niet eens zo vreemd. Het raarste pedaal dat ik ken (en nog steeds bezit) is de DOD Buzz Box. Als je daar door speelt dan heb je echt geen idee wat er uit gaan komen.
Hoe bevalt die Russische Muff?
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Heb jij er geen last van dat jouw Holy Grail een ruisende piep op de stroomlijn gooit? Of heb je voor hem een gescheiden stroomaansluiting?
Heb ook een tijdje een Holy Grail gehad, maar vanaf het moment dat ik die op een one-spot met andere pedalen gooide was het 1 bak ruis met piep..
Te Koop:
- Schecter Stiletto Extreme 4 Honey Burst
ook last van gehad maar nu heb ik me stem bakje gewoon tussen me red repeat en me holy grail gegooid probleem is nu weg
zeg maar op de volgende manier.
Alleen die koffer was een beetje groter dan ik gedacht had. ik ben alleen nog opzoek naar een leuke Wah, een volume pedaal die niet al te duur is en mischien nog een chorus. die van red witch lijkt me wel geil om eens te proberen. dus ik kan de ruimte die er nu is mischien nog wel wat opvullen. XD
Groet Swen
Ik ben begonnen aan m'n eerste pedalboard! Ik ben nooit echt een pedalen-persoon geweest (overdrive en spring-reverb vanuit de amp, what else do you need right...?), maar ook ik ben de laatste tijd aan het omslaan en enorm geïnteresseerd, dus veel gehoord en getest... binnenkort dus ook lekker verzamelen
Wanneer ik m'n rijbewijs heb ga ik maar eens een ritje naar Drunen maken... dus stel je hier een Malekko 616 bij voor en een Fairfield Barbershop of Malekko Fuzz![]()
Wat een gave oude koffer! een keer wat anders dan een dapje! (ja ik heb er zelf ook een...)
Favorieten/bladwijzers