Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 989 van 1214 EersteEerste ... 48988993997998798898999099199910391089 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.881 t/m 9.890 van 12136

Standaard

mn laatste reincarnatie had ik nog niet gepost!

heb nog plek over voor een freak-pedaaltje (waarschijnlijk een synth-filter-iets) en een DOD Gonkulator

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht

heb nog plek over voor een freak-pedaaltje (waarschijnlijk een synth-filter-iets) en een DOD Gonkulator
    Misschien een MXR Blue Box? Die DOD is echt fokking lastig aan te komen en is overigens niet eens zo vreemd. Het raarste pedaal dat ik ken (en nog steeds bezit) is de DOD Buzz Box. Als je daar door speelt dan heb je echt geen idee wat er uit gaan komen.

Hoe bevalt die Russische Muff?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Het raarste pedaal dat ik ken (en nog steeds bezit) is de DOD Buzz Box. Als je daar door speelt dan heb je echt geen idee wat er uit gaan komen.
    Ach, ik ken gitaristen die hebben daar niet eens zo'n pedaaltje voor nodig...

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Heb jij er geen last van dat jouw Holy Grail een ruisende piep op de stroomlijn gooit? Of heb je voor hem een gescheiden stroomaansluiting?

Heb ook een tijdje een Holy Grail gehad, maar vanaf het moment dat ik die op een one-spot met andere pedalen gooide was het 1 bak ruis met piep..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pé. Bekijk bericht
    Heb ook een tijdje een Holy Grail gehad, maar vanaf het moment dat ik die op een one-spot met andere pedalen gooide was het 1 bak ruis met piep..
    Moet je ook niet doen. De Grail vreet mAmperes. Daarom zit er ook een aparte adapter bij.
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Moet je ook niet doen. De Grail vreet mAmperes. Daarom zit er ook een aparte adapter bij.
    Mijn HG-adapter is doorgebrand (alleen gebruikt op de holy grail), en HG heb ik nu apart op een boss-adapter zitten, gaat prima, beetje ruis wel. Als ik hem aansluit met andere pedalen erbij of op mijn one-spot, dan komt er een zeer irritante piep bij.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pé. Bekijk bericht
    Heb jij er geen last van dat jouw Holy Grail een ruisende piep op de stroomlijn gooit? Of heb je voor hem een gescheiden stroomaansluiting?

ook last van gehad maar nu heb ik me stem bakje gewoon tussen me red repeat en me holy grail gegooid probleem is nu weg

zeg maar op de volgende manier.

Alleen die koffer was een beetje groter dan ik gedacht had . ik ben alleen nog opzoek naar een leuke Wah, een volume pedaal die niet al te duur is en mischien nog een chorus. die van red witch lijkt me wel geil om eens te proberen. dus ik kan de ruimte die er nu is mischien nog wel wat opvullen. XD

Groet Swen
    Ik ben de weg, de waarheid en het leven
    Te koop: Niks
    http://www.myspace.com/opiatesun

Senior Member

Standaard

Iets wat daar nog past is een EHX micro-POG. Erg leuk, freaky en gaaaf!

Senior Member

Standaard

Ik ben begonnen aan m'n eerste pedalboard! Ik ben nooit echt een pedalen-persoon geweest (overdrive en spring-reverb vanuit de amp, what else do you need right...?), maar ook ik ben de laatste tijd aan het omslaan en enorm geïnteresseerd, dus veel gehoord en getest... binnenkort dus ook lekker verzamelen

Wanneer ik m'n rijbewijs heb ga ik maar eens een ritje naar Drunen maken... dus stel je hier een Malekko 616 bij voor en een Fairfield Barbershop of Malekko Fuzz

Senior Member

Standaard

Wat een gave oude koffer! een keer wat anders dan een dapje! (ja ik heb er zelf ook een...)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten