Nu begrijp ik ook een beetje waarom je er een maakt; er wordt een leuke prijs
voor gevraagd
Hoe kom je aan die typisch pup's ?
Nu begrijp ik ook een beetje waarom je er een maakt; er wordt een leuke prijs
voor gevraagd
Hoe kom je aan die typisch pup's ?
don't worry be happy
Te Koop : Taylor T5 met Koa bovenblad, in nieuwstaat wegens zelfbouw gitaren
Je hebt alleen de eerste post gelezen daar?
As I've heard the story, Joe was constantly getting asked it it was a Fender as it had it had that type head. Semie changed the heads (not the necks) to the big paddle
"M" heads about a year later and was not for Maphis but Mosrite.
Nou was het inderdaad nog maar een heeeeeeeeeeeeeeeeel kort draadje toen ik het ontdekte, tijdje geleden. Vond het ook al zo vreemd dat ik nergens een plaatje van Ome Joe kon vinden met die illustere eerste gitaar met M headstock...En toen ik het net linkte verzuimde ik even verder te lezen...
Urban legends, all the internet's good for.
[edit; sterker nog, de post op mosriteforum had ik voor ik er naar linkte alleen nog vluchtig bekeken. mijn initiele info haalde ik van edroman's site, waar ook de poster op mosriteforum het haalde, toen ik aan de M refereerde was de eerste locatie die in me opkwam het mf om de info terug te halen. blijft een epic fail...]
Laatst gewijzigd door Ukeloeder; 3 april 2010 om 16:02 Reden: fail
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Nog een plaatje:
![]()
Laatst gewijzigd door oigun; 4 april 2010 om 21:45
Hoe staat 't met de vibrato tailpiece Oigun?
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Binnenkort word er een vibrato gegoten door m3california.
Dat betekend dat ik mijn freesproject in de ijskast stop maar wel weer verder kan met de gitaar
Toch eens aluminium leren gieten...
ik heb wel toevallig vandaag zitten kijken hoe je zelf aluminium kunt anodiseren, maar zelf gieten was nog niet in me opgekomen![]()
In hout ziet het er al geweldig uit! Ben erg benieuwd naar je ervaringen met het op maat laten gieten.
is dat niet nogal duur?
no life without music
Favorieten/bladwijzers