Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 500 van 1797 EersteEerste ... 40045049049849950050150251055060010001500 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.991 t/m 5.000 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/334618592 van een Muziekwinkel verwacht je beter , een door Voxhumana gebouwde Fender CS ? Dat je een strat laat bouwen ,ok , maar dat je er dit soort decals op plakt , helemaal fout.
    Penterman is sowieso een vage winkel en vaak ook echt te duur. Bovendien zijn ze onbetrouwbaar: een vriend had een jaar of vier geleden een Pearl WLX slagwerk daar te koop zien staan. Precies wat hij zocht (m.n. de kleur en configuratie) en het toeval wilde dat hij twee dagen later vlakbij Geesteren een vakantiehuisje had gehuurd. Hij belde Penterman met de vraag of ze de set wilden reserveren (hij ging 'm dus zeker kopen) en dat hij direct de dag van aankomst even doorreed om 'm op te halen. Hij had zelfs z'n mobiele nummer nog even gegeven. Hij wilde ook wel alvast betalen via internet, dus me dunkt dat je dan wel kunt snappen dat hij 'm graag wilde hebben. Dat was niet nodig en dus arriveerde hij twee dagen later 's ochtends om er daar achter te komen dat ze het drumstel de dag ervoor verkocht hadden... Geen telefoontje naar hem of wat dan ook.
    Ook geen excuses, niks, gewoon verkocht en het sneue was dat die vriend de kans om een vergelijkbare set te kopen niet had genomen, een dag eerder. Dichterbij en zelfs iets goedkoper, maar hij had immers de set bij Penterman al gekocht.... En die andere set was ook al verkocht toen hij daar nog achter aan ging.
    Kortom Penterman, bedankt!

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 30 maart 2010 om 12:28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    Ligt het nu aan mij of is dit een vreselijke slechte fotosjop? Zoals zijn rechterhand op die body ligt - daar klopt echt geen reet van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Ligt het nu aan mij of is dit een vreselijke slechte fotosjop? Zoals zijn rechterhand op die body ligt - daar klopt echt geen reet van.
    Het feit dat je twijfelt maakt het in mijn ogen al een redelijk goede photoshop dan
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

@guitarkid: Leuk zo'n tent, daar zit niemand op te wachten. Op die manier omgaan met je klanten lijkt me niet heel erg verstandig. Als je van ze af wilt zou dit een goede manier zijn om het te doen en mensen goed kwaad te maken (en terecht).

Dit gaan we onthouden!
    Laatst gewijzigd door dutch.idiot; 30 maart 2010 om 12:41
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    ...Gitaristen zijn conservatieve mannetjes...6 snaren op een plankie, that's it.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    wat is er precies mis met de plug ?
    ... plastic versus hout of ik moet het verkeerd zien..

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

zou best kunnen, ik denk dat de foto een beetje te onduidelijk is.
    maar omdat 12e fret dotspacing klopt, serienummer en sig op de back van de headstock staan ging ik er vanuit dat de neck in ieder geval wel echt is. bodykleur is inderdaad op geen enkele andere JV strat terug te vinden (zelfs de daphne blue is zeer zeldzaam)
    life sucks and then you die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ik had ff gemaild en kreeg eerst dit:

Hi,
    For the moment I am in England with some business.The shipping will be free and a return policy is included. I will tell you from the beginning that if you decide to move forward with the transaction, I will use eBay to complete the sale. We can have a deal if you are really interested to buy it. The price is correct and it's not negotiable. Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all.
    Looking forward to hearing from you!

en toen dit:

Hi,
    To continue further more, I will need to know your full name & address - as soon as I have this information , I will inform eBay about your reply , they should send you further information & instructions. PLEASE READ THEM CAREFULLY AS YOU MUST FOLLOW THE EXACT STEPS DESCRIBED IN ORDER TO FINISH THE TRANSACTION.
    Because I've changed my address and eBay has my previous one recorded , I am offering to pay for all shipping & insurance fees, also, a 30 day return policy will be included.
    Looking forward to hearing from you!
    en toen:

Hi ,
    My paypal was hacked , I have to wait 5 weeks to regain access to my account , we will use another payment method , let me know your address and name .
    Thank you

Senior Member

Standaard

Dan is het toch moeilijk te geloven dat er daadwerkelijk mensen intrappen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    is een foto van een foto
    vandaar de rare vervorming

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Dan is het toch moeilijk te geloven dat er daadwerkelijk mensen intrappen.
    en toch....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten